نحوه برگزاری لیگ برای فدراسیون مهم نیست/ تلاش فدراسیون برای تامین منافع باشگاه ها در چارچوب قانون است.

ساعت: 18:10
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۰۵
کد خبر: 1795275

دبیرکل فدراسیون والیبال با تاکید بر اینکه نحوه برگزاری لیگ برتر برای فدراسیون تفاوتی ندارد، گفت: برای احترام به نظر اکثریت باشگاه ها، مسابقات به صورت دایره ای برگزار می شود. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، میلاد تقوی دبیرکل فدراسیون والیبال درباره نحوه تصمیم گیری در مورد نحوه برگزاری لیگ برتر مردان در سال 1400 گفت: همانطور که می دانید در خرداد ماه امسال. دیدار با نمایندگان باشگاه های لیگ برتر طبق آیین نامه مسابقات باید در هر دو جهت برگزار شود.

وی گفت: نیم فصل را به روشی که در جلسه تصویب شد پشت سر گذاشتیم اما برخی از تیم ها به او انتقاد داشتند. باشگاه ها

دبیرکل فدراسیون والیبال ادامه داد: به همین منظور بار دیگر با باشگاه ها نامه همکاری ارسال و دو روش پیشنهاد دادیم که تیم ها تا پایان ساعت کاری امروز (یکشنبه آذرماه) نظرات خود را به صورت مکتوب اعلام کردند. 5)”

وی تصریح کرد: از 14 تیم شرکت کننده در این پژوهش، 8 تیم با اجرای آن به صورت دور و غیرمتمرکز موافقت کردند و شش تیم نیز به صورت دوم (متمرکز) خواستار انجام آن بودند. در این شرایط منطقی است که به نظر اکثریت باشگاه ها احترام بگذاریم، مسابقات به صورت دایره ای برگزار شود و پایان اسفندماه پایان لیگ برتر است.

تقوی در پاسخ به این سوال که آیا نحوه برگزاری لیگ برتر مردان برای فدراسیون متفاوت است؟ وی گفت: برای فدراسیون والیبال اهمیتی نداشت که چگونه لیگ برتر را اداره کند. منطقی است که تمام توان و تلاش فدراسیون برای تامین منافع و آرامش خاطر باشگاه ها در چارچوب قانون باشد، اما خوب به نظر می رسد که تعداد اعتراضات به این شیوه کمتر از کسانی باشد که با حفظ آن موافقت کردند. آی تی. در ابتدای فصل خود تیم ها بر سر این شیوه هدایت به توافق رسیدند.

وی با یادآوری اینکه فدراسیون برای هر دو روش اعلام آمادگی کرده است، گفت: سال گذشته بر اساس شرایط لیگ برتر آن را به صورت متمرکز انجام دادیم و امسال نیز بر اساس تصمیم جلسه خردادماه، دو طرفه شد. برای فدراسیون هم فرقی نمی کند و ما فقط به دنبال لیگی با کیفیت با توجه به شرایط و رعایت حقوق باشگاه ها هستیم.

دبیر کل فدراسیون والیبال با تاکید مجدد بر اینکه پایان اسفند ماه پایان لیگ برتر خواهد بود، درباره دیدار فینال این رقابت ها گفت: نظر باشگاه ها برای دیدار فینال 2 برد از 3 دیدار و فدراسیون بود. با این روش موافق است.”

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید