لیگ برتر والیبال بانوان شهرآورد از اصفهانی ها در هفته دوم

ساعت: 10:16
تاریخ انتشار: 1300/08/16
کد خبر: 1782221

تیم ذوب آهن پرافتخارترین تیم لیگ برتر والیبال بانوان (قهرمان فصل ششم) در هفته دوم مرحله مقدماتی و در شهر مهم اصفهان به مصاف ریف می رود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته دوم مسابقات والیبال باشگاه های برتر بانوان ایران، جام سردار دلا فردا (دوشنبه) با پنج دیدار در شهرهای اصفهان، تهران، کاشان، ورامین و رفسنجان پیگیری می شود. .

دیدار ذوب آهن آهن و ریف اصفهان یکی از دیدارهای حساس این هفته است که در سالن امام علی (ع) برگزار می شود.

شاگردان فریبا صادقی سرمربی ذوب آهن که با یک برد و سه امتیاز در رده سوم جدول قرار دارند این هفته برای دومین برد خود بازی می کنند اما ریف که بدون برد و امتیاز در رده هفتم جدول قرار دارد به دنبال این است. اولین پیروزی در بازی خانگی خواهد بود.

از نظر فاصله در جدول، دیدار تیم های کپر رفسنجان و ستارگان فارس که با یک پیروزی و سه امتیاز در رده های دوم و چهارم جدول قرار دارند، نزدیک ترین دیدار این هفته است. نماینده استان فارس در هفته اول ریف اصفهان را شکست داد و برای دومین بار به میدان رفت و از سوی دیگر کپر رفسنجان در هفته نخست نماینده ورامین را شکست داد.

تیم سایپا مدافع عنوان قهرمانی و رهبر فعلی این رقابت ها نیز در هفته دوم میهمان مهرسان است و در سالن والیبال پژوهشگاه نفت به مصاف میزبان خود می رود.

تیم مهرسان که بدون برد و امتیاز در رده هشتم جدول قرار دارد، در این دیدار فرصت خوبی برای کسب اولین پیروزی و ارتقای جایگاه خود در جدول رده بندی دارد.

اما نارنجی پوشان سایپا که سابقه چهارمی آسیا در سال 2021 را در کار خود دارند به راحتی به هیچ تیمی امتیاز نمی دهند و مهرسان باید با برنامه و تاکتیک درست به مصاف این تیم برود.

در دو دیدار دیگر این هفته تیم های والیبال بانوان باری اسنس کاشان و ورامین به ترتیب میزبان تیم های جوانان زرتشتی یزد و پیکان خواهند بود. برنده جدال نماینده ورامین و پیکان به اولین پیروزی خود در این رقابت ها دست خواهد یافت.

** برنامه کامل هفته دوم لیگ برتر بانوان به شرح زیر است:

دوشنبه 17 نوامبر
تهران، تالار پژوهشگاه نفت، ساعت 16.
مهرسان – سایپا

کاشان تالار هفت مهر ساعت 16
رگبار اسانس کاشان – جوانان زرتشتی یزد

اصفهان، تالار امام علی، ساعت 16.
ریف اصفهان – فولاد

ورامین، سالن شهید گل عباسی، ساعت 16.
والیبال بانوان ورامین – پیکان

رفسنجان تالار 9 روز ساعت 16
عسل رفسنجان – ستاره های ایرانی
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید