قهرمانی بی درد لیگ برتر والیبال بانوان در هفته چهاردهم / پیکان فاتح شهرآورد تهران

ساعت: 16:22
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۰
کد خبر: 1799511

تیم های اصفهان و سایپا ذوب آهن به عنوان تیم های پیشرو لیگ برتر والیبال بانوان در هفته چهاردهم این رقابت ها بدون مشکل و با پیروزی پشت سر گذاشتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از سایت فدراسیون والیبال ، هفته چهاردهم مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی تیم های برتر بانوان باشگاه های ایران جام سردار دولاها امروز دوشنبه 20 آذر ماه 1400 با برگزاری 5 دیدار برگزار شد. در ورامین، رفسنج، فارس، تهران و اصفهان ردیابی خواهد شد.

تیم پیشرو ذوب آهن اصفهان در هفته چهاردهم موفق شد در یک بازی خانگی در سه ست متوالی میهمان خود جوانان زرتشتی یزد را شکست دهد. شاگردان فریبا صادقی در این بازی با امتیازهای 25 بر 12، 25 بر 14 و 25 بر 13 به پیروزی دست یافتند و برای چهاردهمین پیروزی متوالی به امتیاز 41 رسیدند.

تیم دوم جدول رده بندی سایپا که رقابت تنگاتنگی با قهرمان بالای جدول دارد، این هفته به ورامین می رود. شاگردان مریم هاشمی در دیداری که ۷۲ دقیقه به طول انجامید ۳ بر صفر میزبان خود را شکست دادند. استارتر زن ورامینی این دیدار را خوب شروع کرد و به امتیاز 21 رسید اما در نهایت ست اول را با نتیجه 25 بر 21 از حریفش واگذار کرد. ست دوم و سوم در شرایطی رقم خورد که شاگردان نسرین حزنی نتوانستند نتایج خود را دو برابر کنند. این بازی در نهایت با نتیجه 25 بر 9 و 25 بر 8 در ست های دوم و سوم به سود نارنجی پوشان سایپا به پایان رسید.

هر دو تیم پیکان و مهرسان در خانه والیبال به مصاف هم رفتند که پیکان در سه ست با نتایج 25 بر 14، 25 بر 23 و 26 بر 24 پیروز شد.در دیدارهای امروز کپر رفسنجان با نتیجه 3 بر صفر از سد ریف اصفهان گذشت و باریج اسانس. در یک بازی یک طرفه پرشین استارز را با نتیجه 3 بر صفر شکست داد.

والیبال، والیبال بانوان ایران،

دیدگاهتان را بنویسید