لیگ برتر والیبال رقابت 9 امتیازی برای مقام اول


ساعت: 11:39
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۲۳
کد خبر: 1903411

هفته چهارم لیگ برتر یکشنبه 3 مهرماه با برگزاری 7 دیدار پیگیری می شود که دو تیم فولاد سیرجان و پیکان که با 3 برد و 9 امتیاز در رده های اول و دوم قرار دارند، رقابت بزرگی را برای تیم های فوتبال پیش رو خواهند داشت. رتبه اول در پایان هفته چهارم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته چهارم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر مردان ایران یکشنبه 3 مهرماه با برگزاری 7 دیدار در شهرهای سیرجان، اردکان، مریوان، گنبد، ارومیه، اصفهان و آمل بدون تماشاگر پیگیری می شود. .

تیم فولاد سیرجان که با 3 برد و 9 امتیاز در صدر جدول قرار دارد، در اولین بازی این هفته میزبان پاس گرگان خواهد بود. نماینده گرگان با 2 برد و 5 امتیاز در رده پنجم جدول قرار دارد و امیدوار است با برتری بر صدر جایگاه خود را ارتقا دهد.

دو تیم فولاد سیرجان و پاس گرگان در هفته سوم فاتح به پیروزی رسیدند و این هفته برای کسب یک پیروزی دیگر به میدان می روند.

شاگردان پیکان که با 3 برد و 9 امتیاز در رده دوم جدول قرار دارند، این هفته خارج از خانه مریوان هستند. پیکان ها به دنبال تثبیت جایگاه دوم خود با شکست در مریوان هستند، اما در صورت شکست فولاد به دنبال عملکرد سیرکان نیز هستند تا در صدر جدول قرار گیرند.

شاگردان رهیاب شاگرد آرش صادقیانی هم اکنون با یک برد و 2 امتیاز در رده دهم جدول قرار دارند. البته بازی هفته دوم این تیم به تعویق افتاده و آنها یک بازی کمتر از پیکان دارند.

سالن آیت الله حاتمی اردکان میزبان سومین دیدار هفته چهارم لیگ برتر والیبال است و از ساعت 16 دو تیم ایفاسرم اردکان و خرسان رامسر در این سالن به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

هورسان رامسر با دو برد و 7 امتیاز در رده سوم و ایفا سرم با دو برد و 4 امتیاز در رده ششم قرار دارند، بنابراین برد در این دیدار برای تیم میزبان اهمیت زیادی دارد زیرا آنها چند پله صعود خواهند کرد.

تیم لبنیات هراز که با 2 برد و 6 امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارد فردا یکشنبه به مصاف مس رفسنجان می رود. مسی در پایان هفته سوم با 5 پله صعود در جدول با یک برد و 3 امتیاز در رده نهم قرار گرفت.آنها امیدوارند با شکست در خانه دوباره به جدول صعود کنند اما شکست شاگردان بهروز عطایی در آمل کار آسانی برای نماینده سیرجان است. نخواهد بود.

گیتی پسند (رتبه هشتم) و شهداب یزد (رتبه هفتم) دو تیم میان رده لیگ برتر مردان این هفته در سالن مخابرات اصفهان به مصاف یکدیگر خواهند رفت. هر دو تیم هر کدام یک برد و سه امتیاز دارند و برای دومین برد در هفته چهارم به میدان می روند.

مدافع عنوان قهرمانی شهداب یزد که اولین برد خانگی خود در هفته سوم را کسب کرد، امیدوار است در بازی خارج از خانه این هفته 6 یا 7 امتیاز کسب کند و جایگاه خود را بهبود بخشد.

دو بازی دیگر این هفته نبردی در انتهای جدول و تیم های بدون برد محسوب می شود و هدف اصلی این بازی ها ارتقای جایگاه خواهد بود. تیم شهرداری گنبد که در انتهای جدول قرار دارد به مصاف تیم نیان الکترونیک خراسان یازدهم جدول می رود.

در دیگر دیدار این گروه از تیم ها دو تیم شهرداری ارومیه (سیزدهم جدول) و سایپا تهران (دوازدهم جدول) در سالن گدیر ارومیه به مصاف یکدیگر خواهند رفت. تیم های بازنده این دو دیدار قطعا در رده های سیزدهم و چهاردهم جدول قرار خواهند گرفت.

برنامه کامل هفته چهارم لیگ برتر والیبال به شرح زیر است:

سیرجان، سالن امام علی (ع)، ساعت 16


فولاد سیرجان – گردنه گرگان

اردکان، تالار آیت الله خاتمی، ساعت 16


ایفارام اردکان – خرسان رامسر

مریوان تالار زاگرس ساعت 16


راهنمای مردم مریوان – پیکان

گنبد، سالن المپیک، ساعت 16:00


شهرداری گنبد – نیان الکترونیک خراسان

ارومیه تالار غدیر ساعت 16


شهرداری ارومیه – سایپا

اصفهان، سالن مخابرات، ساعت 16:00


گتی پسند – شهداب یزد

آمل، تالار پیامبر اعظم (ص)، ساعت 16:00


لبنیات خراز – مس رفسنجان



دیدگاهتان را بنویسید