لیگ برتر والیبال زنان کار سخت و بدون شکست در هفته سوم


ساعت: 10:06
تاریخ ارسال: 08/04/1401
کد خبر: 1906038

تیم های ذوب آن، سایپا و سریک گنبد که تا پایان هفته دوم 3 تیم بدون شکست لیگ برتر بانوان بودند، در هفته سوم این رقابت ها در خانه به مصاف هم خواهند رفت و از این رو کار سختی پیش رو دارند. آنها

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته سوم مرحله مقدماتی بیست و دومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی برترین های بانوان باشگاه های ایران، جمعه 15 آبان ماه با برگزاری 4 دیدار در شهرستان های شهرکرد پیگیری می شود. یزد، رفسنجان و تهران.

ذوب آهن که با 2 برد و 6 امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار دارد در سالن ساپکو به مصاف پیکان تهران می رود. دیداری که برد برای شاگردان پریسا بحرین به معنای تضمین مقام اول است اما برای پیکانی ها که یک برد و 4 امتیاز دارند 3 امتیاز شیرین محسوب می شود که شاگردان فاطمه رشیدی با آن می توانند به جمع سه تیم برتر جدول بپیوندند.

شاگردان مریم هاشمی در تیم سایپا روز جمعه در سالن تختی شهرکرد میهمان جهانبین چهار محال خواهند بود. سایپا با دو برد و 6 امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد و علاوه بر تلاش برای کسب امتیاز در این دیدار، به نتایج دو حریف دیگر خود یعنی ذوب آهن و پیکان نیز نگاه خواهد کرد تا در صورت شکست اصفهانی ها و پیروزی جهانبین، آنها به مقام اول جدول خواهند رفت. اما شاگردان صبا خسروی در تیم جهانبین برای کسب اولین پیروزی در این رقابت ها تلاش خواهند کرد و با کسب امتیاز جایگاه هفتم خود را ارتقا دهند.

مس رفسنجانی در سومین دیدار سریک گنبد در سالن 9 میهمان خواهد بود. فارغ التحصیلان نیلوفر حجتی با امید به شکست تیم های مقابل در بالای جدول تلاش می کنند تا سه امتیاز این دیدار را از آن خود کنند و به رده های اول یا دوم صعود کنند. مس هام فارغ التحصیلان آسیا پام که با یک برد و سه امتیاز در رده پنجم قرار دارند در صورت پیروزی مقابل گومبادیس این فرصت را خواهند داشت تا جایگاه خود را در جدول ارتقا دهند.

جدال تیم های ششم و هشتم جدول، دیدار بعدی هفته سوم لیگ برتر بانوان است. طلوع مهر یزد و صدیک هدیه وارنا بدون برد و بدون امتیاز هستند و مطمئنا برای پیروزی و کسب جایگاه بهتر در جدول رقابت ها مبارزه خواهند کرد.

برنامه کامل بازی های هفته سوم لیگ برتر بانوان به شرح زیر است:

رکورد شطرنج سالن تختی ساعت 13
جهانبین چهارمحال – سایپا

یزد، تالار یگانگی، ساعت 13
طلوع مهر از یزد – صدیک هدیه وارنا

رفسنجان سالن 9 ساعت 13
مس رفسنجان – سریک گنبد

تهران، سالن ساپکو، ساعت 13:00
پیکان – ذوب آهن

دیدگاهتان را بنویسید