لیگ برتر والیبال نبرد رهبر و قعرنشین در ارومیه / 5 تیم بالای سر تیم خونه به خونه


ساعت: 09:16
تاریخ انتشار: 21.08.1401
کد خبر: 1910215

هفته نهم لیگ برتر مردان یکشنبه 31 آبان ماه با هفت دیدار پیگیری می شود و تیم های سر جدولی این هفته لبنیات هراز آمل در سالن غدیر ارومیه به مصاف تیم قارنشین خواهند رفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته نهم مسابقات والیبال قهرمانی تیم های برتر مردان باشگاه های ایران یکشنبه 30 آبان ماه با هفت دیدار در شهرستان های ارومیه پیگیری می شود. گرگان، گنبد، تهران، اردکان، سیرجان و رشت.

سالن غدیر ارومیه این هفته میزبان تیم های بالا و پایین جدول، لبنیات برای نهمین برد و شهرداری ارومیه برای دومین برد است. با توجه به وضعیت هر دو تیم در جدول رقابت ها، پیش بینی نتیجه این دیدار کار سختی نیست اما نباید فراموش کرد که تالار غدیر و بازیکنان ارومیه همواره چالشی جدی برای مدعیان این رشته ورزشی بوده اند.

شاگردان بهروز عطایی در تیم لبنیات خراز آمل در این هفته به دنبال اثبات شکست ناپذیری خود هستند و به همین دلیل تلاش تیم شهرداری ارومیه مقابل این تیم ستودنی خواهد بود. پنج تیم بالای جدول لیگ برتر مردان این هفته در بازی خانگی به مصاف حریفان خود می روند و پاز گرگان که با 6 برد و 16 امتیاز در رده دوم قرار دارد یکی از این تیم هاست.

نماینده گرگان این هفته میزبان گیتی پسند اصفهان است که با سه برد و 10 امتیاز در رده دهم قرار دارد و به چهارمین برد خود می رود. فدراسیون والیبال میزبان سومین دیدار هفته نهم لیگ برتر مردان است و تیم پیکان میزبان شهداب یزد مدافع عنوان قهرمانی است. پیکانی ها که به دلیل شکست مقابل لبنان در هفته هشتم از وضعیت روحی خوبی برخوردار نیستند، قرار است برای حفظ رتبه سوم و ارتقای رتبه خود، شهداب یزد را شکست دهند.

البته شاگردان شهداب یزد (پنج برد و 13 امتیاز) حریف ثابتی نیستند و در حال حاضر از نظر برد با پیکان هم تراز هستند، اما از نظر روحی نیز با توجه به برد سه بر دو مقابل فولد سیرجان در هفته هشتم، در شرایط بهتر از پیکان شاگردان محمدرضا تندروان در مدافع عنوان قهرمانی اگر در این هفته این میدان بزرگ را شکست دهند، قطعاً در جدول صعود خواهند کرد.

تیم فولاد سیرجان ایرانیان با پنج برد و 16 امتیاز این هفته در سالن امام علی (ع) شهر سیرجان به میزبانی نیان الکترونیک خراسان رقابت تنگاتنگی با پیکان، هورسان و شهداب دارد. سعید رضایی برای پیروزی تیم سیرجانی در این دیدار برنامه های خاص خود را دارد اما نماینده مشهد نیز در هفته های اخیر روند صعودی خوبی را پشت سر گذاشته و حریف آسانی برای سیرجانی ها نیست.

نیان الکترونیک خراسان هم اکنون با چهار برد و 13 امتیاز در رده هفتم جدول قرار دارد و در صورت پیروزی به جمع تیم های با 5 برد لیگ می پیوندد. تیم خرسان رامسر دیگر تیم صدر جدول است که این هفته در خانه با ملت های مریوان دیدار خواهد کرد. خرسانی ها با پنج برد و 15 امتیاز در رده پنجم و رهیاب با چهار برد و 11 امتیاز در رده هشتم قرار دارند.

تیم سایپا تهران که رقابت های هشت هفته ای را با سرمربی جدید (عظیم جزیده) دنبال می کند و در اولین آزمون جزیده موفق شد هورسان رامسر را در تهران شکست دهد، این هفته در سالن آیت الله خاتمی اردکان به مصاف ایفارام می رود.

ایفارام و سایپا با سه و دو برد به ترتیب در رده های یازدهم و دوازدهم قرار دارند و مطمئناً برنده آن رشته در پایان هفته نهم در صدر جدول قرار خواهد گرفت. در دیدار پایانی هفته نهم لیگ برتر مردان، تیم شهرداری گنبد میزبان مس رفسنجان خواهد بود. گنبدیس با چهار برد و 11 امتیاز در رده نهم و مس رفسنجان با یک برد و چهار امتیاز در رده سیزدهم قرار دارند.

برنامه کامل هفته نهم لیگ برتر فوتبال مردان به شرح زیر است:

گرگان، تالار امام خمینی (ره)، ساعت 16:00

گردنه گرگان – دروازه اصفهان پسند

ارومیه تالار غدیر ساعت 16

شهرداری ارومیه – لبنیات خواراز آمل

گنبد، سالن المپیک، ساعت 16:00

شهرداری گنبد – مس رفسنجان

تهران، سالن فدراسیون، ساعت 16:00

پیکان تهران – شهداب یزد

اردکان، تالار آیت الله خاتمی، ساعت 16

ایفارام اردکان – سایپا تهران

سیرجان سالن امام علی (ع) ساعت 16

فولاد سیرجان ایرانیان – خراسان نیان الکترونیک

رشت، تالار شهدا، ساعت 16:00

خرسان رامسر – شاهراه ملت های مریوان

دیدگاهتان را بنویسید