لیگ تکواندو بانوان اوج هیجان با 6 دیدار مهم

ساعت: 09:19
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۰/۱۳
کد خبر: 1921678

مرحله دوم لیگ تکواندو جوانان و بزرگسالان باشگاه های کشور از چهارشنبه هفته جاری با برگزاری 6 دیدار در خانه تکواندو آغاز می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، دیدارهای هفته اول و دوم مرحله دوم لیگ برتر تکواندو جوانان و بانوان (جام کوثر) گرامیداشت شهید برجسته کشور «فاطمه اسدی» روز چهارشنبه برگزار شد. ، 14 ژانویه با حضور 6 تیم لوازم خانگی کن، فرمانیه، لوکس شمشیری یاس، بیمه کسب و کار نیو پارت و تیم پایگاه سلامت رها میزبان خانه تکواندو خواهد بود.

در هفته اول تیم های یاس شمشیری شمشیری بیمه یاس و بیمه لوکس به مصاف یکدیگر می روند و پارت نوین به مصاف تیم لوازم خانگی کن جوان شده می رود. دانش آموزان ریحانه زین العابدینی با تیم پرتلاش فرمانیه در مرکز بهداشت رها دیدار کنند. اما در هفته دوم تقابل دو تیم لوزام خونه به خونه کن و بسامه تجارت تو که با قهرمانی در مرحله مقدماتی به این مرحله راه یافتند جذابیت خود را دارد. بیمه تجارت نو در این مرحله ناهید کیانی را به خدمت گرفته و با ترکیبی متفاوت با رقبای روبرو شده است. از سوی دیگر تیم فرمانیه در ادامه رقابت ها از الهه شیدایی بازیکن سابق تیم بیمه تجارت نو نیز بهره خواهد برد.

برنامه هفته اول و دوم جام کوثر به شرح زیر است:

اولین هفته

بیمه بازرگانی نو – یاس شمشیری لوکس

پارت نوین – لوازم خانگی کن

مرکز بهداشت رها – فرمانیه

هفته دوم

بیمه تجاری جدید – لوازم خانگی

پارت نوین – پایگاه سلامت رها

فرمانیه – یاس شمشیری لاکچری

دیدگاهتان را بنویسید