ماجرای استعفای جانشین یحیی در پرسپولیس

ساعاتی پیش سرانجام باشگاه مس رفسنجان با انتشار بیانیه ای در حاشیه تیم فوتبال این باشگاه در پی باخت مقابل خلیج ماهشهر و انصراف از جام حذفی که با جریمه 15 درصدی کادر فنی و بازیکنان همراه بود، واکنش نشان داد. اینکه شایعات سرنگونی محمد ربیع اصلا صحت ندارد.

در این بیانیه همچنین محمد ربیعی درباره علت گل نخوردن مس رفسنجان در 5 بازی اخیر لیگ برتر و همچنین بازی یک چهارم نهایی جام حذفی و توضیحات فنی محمد ربیعی توضیح داده شده است. فوتبال باشگاهی از حمایت همه جانبه و قاطع اعضای هیئت مدیره برخوردار خواهد بود.

حالا اما شنیده های رفسنجان، داستان را متفاوت جلوه می دهد. ربیع از سکوت مدیران باشگاه برای حواشی ایجاد شده پس از باخت خلیج ماهشهر و جریمه 15 درصدی کادر فنی و بازیکنان بسیار ناراحت است. مقاومت آنها برآورده شد.

نکته مهم دیگر در خصوص بیانیه باشگاه مس رفسنجان این است که محمد ربیعی به تازگی قرارداد خود را تا پایان فصل فوتبال 1401-1401 تمدید کرده است اما در این بیانیه به این موضوع اشاره ای نشده و تنها حمایت آنها تا پایان فصل جاری فوتبال ایران است. 6 مسابقه برای آنها کافی است.

در واقع می توان فهمید که ربیعی با توجه به رتبه پنجمی مس رفسنجان که در صورت حفظ آن تا پایان فصل پاداش های ویژه ای را برای اعضای تیم به همراه خواهد داشت و نسبت به فصل گذشته تاکنون افزایش سه رتبه ای را به همراه خواهد داشت. بیشتر و اصرار بیشتری به مدیران باشگاه داشت و حتی از آنها خواست که فقط برای قراردادش 25 درصد جریمه در نظر بگیرند. به نظر می رسد این مشکلات اکنون باعث شده است که روابط دو کشور و ادامه همکاری آنها در فصل آینده در هاله ای از ابهام قرار گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید