ماجرای اعتراض بازیکن جنجالی پرسپولیس!

ماجرای اعتراض بازیکن جنجالی پرسپولیس!

تیم فوتبال پرسپولیس در حالی خود را برای بازی مقابل یک هوادار تهرانی آماده می کند که تعدادی از بازیکنان نیمکت نشین این تیم هنوز فرصت کافی برای بازی ندارند.

علیرضا ابراهیمی، مهدی مهدیهانی و علی شجاعی از جمله بازیکنان پرسپولیس هستند که کمترین شانس را برای حضور در لیگ برتر در این فصل داشته اند. این موضوع باعث ناراحتی علیرضا ابراهیمی از یحیی گل محمدی شد اما سرمربی پرسپولیس بدون کوچکترین انعطافی او را از این تیم اخراج کرد تا پس از عذرخواهی رسمی به او اجازه بازگشت بدهد. با این حال ابراهیمی که دیگر اعتراض علنی به نیمکت نشینی ندارد، همچنان از وضعیت فعلی ناراضی است و همین موضوع باعث شده تا شایعاتی مبنی بر رفتن او برای نقل و انتقالات زمستانی به گوش برسد.

مهدی هانی که پیش از شروع لیگ برتر از ناحیه ساعد دچار شکستگی شده بود، با وجود اینکه مصدومیت خود را پشت سر گذاشته است، نمی تواند برای پرسپولیس بازی کند. علی شجاعی با اینکه در تمام تمرینات پیش فصل حضور دارد اما شرایط نسبتاً مشابهی با ابراهیمی دارد تا شایعات ماندن یا رفتن را تقویت کند.

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس در گفت و گو با بازیکنان تمرینی از نیمکت نشینان خواست تا شرایط ایده آل خود را حفظ کنند زیرا در طول مسابقات از آنها استفاده می کند تا عصای او در مسابقات پرتنش پرسپولیس در لیگ برتر شود.

سرمربی پرسپولیس روحیه ذخایر این تیم را بالا نگه می دارد تا اینکه در اواسط فصل مسابقه تصمیم می گیرد خریدهای دیگری برای پرسپولیس بیاورد و چاره ای جز خط زدن آنها و حذف نام چند بازیکن از لیست ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید