ماجرای تبلیغ یک آگهی دهنده در صفحه شخصی ملی پوش ایرانی

ماجرای تبلیغ یک آگهی دهنده در صفحه شخصی ملی پوش ایرانی

روز گذشته یکی از ملی پوشان کشورمان در اینستاگرام خود تبلیغی منتشر کرد که حاشیه ساز شد. گفته می شود فردی که در اینستاگرام با لباس ملی تبلیغ می کند کلاهبردار ارز دیجیتال است. با ظهور ارزهای دیجیتال، بسیاری به این حوزه روی آورده اند. بدیهی است که بسیاری از این فعالیت ها تحت کنترل قانونی نیستند و همین امر راه را برای درآمدزایی کلاهبرداران باز می کند. افرادی که به راحتی می توانند حتی در رسانه های رسمی با پرداخت هزینه تبلیغ کنند.

یکی از شهروندان کشورمان در صفحه اجتماعی خود آگهی یکی از این افراد سودجو را منتشر کرد. اصل تبلیغات مشکلی نیست. حتی رونالدو و مسی را با این همه درآمد در ویدئوهای تبلیغاتی می بینیم، اما یک بازیکن تیم ملی نباید برای افراد و مراکزی که متهم به کلاهبرداری هستند تبلیغ کند. زیرا یک لژیونر-ناسیونالیست ممکن است نیاز مبرمی به درآمد تبلیغاتی در شبکه های اجتماعی نداشته باشد. از طرفی سابقه یک ملی گرا نباید عاملی برای به دام انداختن افراد سودجو باشد که شرایط اقتصادی خوبی ندارند!

تبلیغات به شکل صحیح و برای افراد و شرکت های موجه و ساکت همیشه راهی برای کسب درآمد ورزشکاران بوده است و از این نظر مشکلی وجود ندارد. این موضوع نه تنها در کشور ما، بلکه در تمام دنیا وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید