ماجرای تیراندازی هولناک در ورامین چیست؟ / پلیس وارد عمل شد

ماجرای تیراندازی هولناک در ورامین چیست؟  / پلیس وارد عمل شد

روز جدید فرمانده انتظامی شهرستان ورامین از دستگیری فرد مسلح در پی جنایت در محل و کشف یک قبضه اسلحه و مقداری مهمات خبر داد.

سرهنگ جعفر شمس بیرانوند فرمانده انتظامی شهرستان ورامین در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: پس از وقوع درگیری دسته جمعی و تیراندازی منجر به جراحات در حوزه امنیتی و با توجه به حساسیت موضوع، این امر به ویژه در دستور کار کارکنان کلانتری 12 شهرستان ورامین.

و افزود: در این راستا با اجرای اقدامات فنی و پلیسی متهم در یک عملیات پلیسی در کمتر از چند دقیقه حین درگیری و تیراندازی شناسایی و بازداشت شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ورامین با اشاره به اینکه این درگیری به دلیل اختلافات ملکی بوده است، بیان کرد: در این درگیری یک نفر بر اثر شلیک گلوله متهم اصلی مجروح شد که بلافاصله با حضور عوامل انتظامی و اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

سرهنگ بیرانوند بیان کرد: در این رابطه 3 متهم به اتهام اخلال در نظم و امنیت عمومی دستگیر و یک عدد گیره کمربند و یک عدد خشاب به همراه مقداری فشنگ کشف و ضبط شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه انگیزه فرد مسلح خصومت شخصی و نزاع ملکی بوده است، گفت: متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

سرهنگ شمس بیرانوند در پایان خاطرنشان کرد: پلیس با افرادی که بخواهند قدرت نمایی و اخلال در نظم عمومی و امنیت مردم داشته باشند همواره مقتدرانه و در چارچوب قانون برخورد خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید