ماجرای جدایی سرمربی سپاهان چیست؟

ماجرای جدایی سرمربی سپاهان چیست؟

در خبرها آمده بود که مرایس سرمربی تیم سپاهان مورد توجه تیم ملی عراق قرار گرفته است.

باشگاه سپاهان خیلی زود به این خبر واکنش نشان داد و حضور مورایش در تیم سپاهان را تکذیب کرد و اعلام کرد که این مربی پرتغالی به تعهد خود به سپاهان پایبند است. اما فدراسیون فوتبال عراق می گوید که اصلا با موریس مذاکره نکرده است. ماجرا از این قرار است که موریس یکی از گزینه های مربیگری تیم ملی عراق بود که در نتیجه این علاقه به عقد قرارداد منتهی نشد زیرا فدراسیون فوتبال عراق با مشکلات مالی مواجه بود و به دنبال مربی داخلی بود.

محمد عماد سخنگوی فدراسیون فوتبال عراق با تایید این خبر گفت: نام های خارجی زیادی برای هدایت عراق در کمیته فنی فدراسیون فوتبال عراق مطرح شده بود اما مربیان خارجی پیشنهادی کمیته فنی رد شدند. دلیل اصلی این امر مشکل مالی است.

فدراسیون فوتبال عراق به دلیل بالا بودن حقوق مربیان خارجی با مشکلات مالی مواجه است و نمی تواند با مربیان خارجی قرارداد ببندد به همین دلیل در نهایت مربیان خارجی از لیست مربیان تیم ملی حذف شدند و به دلیل مشکلات مالی تنها گزینه های داخلی وجود دارد. برای هدایت تیم ملی در دسترس است

از روز گذشته گزینه های داخلی برای هدایت تیم ملی مورد بررسی قرار گرفت و دیگر مربیان خارجی برای هدایت تیم ملی در نظر گرفته نشدند.

دیدگاهتان را بنویسید