ماجرای حذف ایران از جام جهانی یک شیطنت رسانه ای است


ساعت: 16:40
تاریخ انتشار: 1301/07/30
کد خبر: 1905124

کارشناس حقوقی اتحادیه فوتبال انگلیس گفت: بحث های حاشیه ای حذف ایران از جام جهانی شیطنت رسانه ای است و از نظر حقوقی بحثی ندارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ صفی الله فغان پور، کارشناس حقوقی فدراسیون فوتبال در خصوص انتشار اخباری در رسانه های خارجی مبنی بر احتمال حذف ایران از جام جهانی قطر، گفت: این موضوعات چند روزی است که مطرح شده و برخی نگران آن هستند. اما این موضوع از نظر حقوقی قابل بررسی نبود، اخاذی رسانه ای است که برخی شروع کردند. کمپینی را برای این منظور راه اندازی کرده اند که قطعا موفقیت آمیز نخواهد بود.

وی ادامه داد: همه این مسائل خارج از حوزه ورزش است و به سیاست بازمی گردد. گروهی با اهداف مشخص که برای همه روشن است، تمایل به ایجاد جریان و ایجاد فضای روانی غیرمولد دارند. یکی از اصلی ترین افرادی که این موضوع را دنبال می کند یک ایتالیایی است که تیمش به مسابقات جهانی نرسیده و به هر طریقی به دنبال کسب مجوز حضور در این مسابقات است.

وی تاکید کرد: رئیس فعلی فدراسیون فوتبال ارتباط بسیار خوبی با فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا دارد و بی شک این ارتباط خوب موثر است تا جریانات دشمنان محقق نشود.

این کارشناس حقوقی درباره پرونده فدراسیون فوتبال و آخرین اخبار از وضعیت ساختمان فدراسیون فوتبال و باشگاه پرسپولیس گفت: متأسفانه در جریان رسیدگی به این پرونده اعتراضی به رای معوقه صورت نگرفت و به همین دلیل مورد رسیدگی قرار گرفت. در یک مرحله نهایی شد اکنون این انگیزه در مسئولان فدراسیون دیده می شود که به دنبال عدالت هستند و می خواهند فدراسیون به روال قبلی بازگردد، بنابراین با اجرای ماده 477 و طی روال، احتمال نتیجه گیری ما زیاد است.

دیدگاهتان را بنویسید