شیطنت رسانه ای علیه سرمربی محبوب تیم ملی ایران

شیطنت رسانه ای علیه سرمربی محبوب تیم ملی ایران

کارلوس کی روش، سرمربی سابق ایران، هفته گذشته خبرساز رسانه های مصری شد و پس از ناکامی فرعون ها از رسیدن به جام جهانی قطر، پرتغالی از سمت خود استعفا داد.

فدراسیون فوتبال مصر از عملکرد کیروش خرسند است و قصد دارد به همکاری خود با این مربی پرتغالی ادامه دهد اما در دو روز اخیر اخبار عجیبی مبنی بر درخواست غیرمنطقی کیروش از فدراسیون مصر منتشر شده است.

برخی رسانه های مصری مدعی هستند که کیروش می خواهد برای تمدید قرارداد دستمزد خود را دو برابر کند، هرچند که نتوانست به جام جهانی برسد. این درخواست عجیب سرمربی سابق ایران جنجال زیادی در رسانه های مصری به پا کرد.

در همین راستا کیروش طاقت نیاورد و سکوت خود را شکست و تمام این اخبار را قاطعانه تکذیب کرد و این خبر را شیطنت برخی رسانه ها علیه خود بیان کرد.

وی گفت: پس از شنیدن این خبر در مورد خودم، قاطعانه آن را تکذیب می کنم و چنین درخواستی نداشته ام. هر درخواستی برای حقوق و دستیاران من در رسانه ها دروغ است.

وی افزود: در واقع طبق توافق با فدراسیون مصر منتظر پاسخ شکایتمان از فیفا در مورد بازی با سنگال هستم و هیچ مذاکره و تصمیمی گرفته نشده است.

سرمربی سابق ایران ادامه داد: واقعا متاسفم برای اخبار جعلی که به من نسبت می دهند. همه این اخبار هواداران تیم ملی و افکار عمومی را به درد می آورد. در پایان از حمایت شما سپاسگزاریم.

دیدگاهتان را بنویسید