تمام توطئه ها علیه انقلاب اسلامی خنثی شد/لزوم برخورد قاطع با شیطنت های دشمنان


ساعت: 14:45
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۱۳
کد خبر: 1901402

غلامرضا شریعتی گفت: دشمنان از اغتشاشات سوء استفاده می کنند و کسانی که دل به دست دشمن دارند بدانند همه توطئه ها علیه انقلاب خنثی می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ غلامرضا شریعتی در گفت و گو با خبرنگار بلاغ با اشاره به حضور رهبر معظم انقلاب در جشن دانش آموختگی مشترک دانشجویان دانشگاه های نیروهای مسلح و سخنان حکیمانه ایشان، با اشاره به اینکه این امر از زمان های گذشته تاکنون بوده است. اوایل انقلاب دشمنان هر سوال و مشکلی را توجیه می‌کنند و برای آسیب رساندن به آرمان‌ها، منافع و امنیت کشور می‌گویند: برایشان مهم نیست فقط می‌خواهند به هدف خود برسند و جوانان را به محیط زیست بکشانند. .

نماینده مردم شرق مازندران در شورای اسلامی با بیان اینکه تجربه چهار دهه پس از انقلاب اسلامی نشان داده است که دشمنان این کشور خیرخواه این کشور نیستند، تصریح کرد: دشمنان همواره از تمام توان خود استفاده کرده اند. مخالفت با پیشرفت انقلاب با حمایت کشورهای جهان برای شکست ایران در جنگ تحمیلی تا این لحظه که شاهد فعالیت هزاران شبکه برای گمراه کردن جوانان هستیم.

شریعتی ادامه داد: جوانان باید بدانند که دشمنان هستند که صدام را تجهیز کردند، نگاه نکنند، حالا دایه مهربونی تر از مادر شده اند، باید بدانند تلاششان این است که کشور در حال پیشرفت و ثبات است. این انقلاب را با بی نظمی زیر سوال ببرند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ریشه در انقلاب عاشورا دارد، گفت: دشمنان بدانند که انقلاب ما با این تحریکات هرگز نابود نمی شود، اما انقلاب پایدار است.

نماینده مردم شرق مازندران در مجلس تصریح کرد: اعتراض در شیوه و رفتار حق همه است اما باید بگوییم مشکل اخیر از مرز اعتراض گذشت و به مرز بحران و نگرانی رسید.

شریعتی ادامه داد: ما شاهد وحشیگری مردمی بوده‌ایم که برگزارکنندگان اصلی این رویدادها هستند که انواع خشونت‌ها را انجام می‌دهند و این ظلم و خشونت بسیار بود و هیچ نظام سیاسی نمی‌تواند در مقابل این خشونت‌ها و مطالبه مردم مقاومت کند. راهپیمایی های اخیر این بود که پلیس باید با این مشکلات برخورد کند.» و برای حفظ امنیت.

وی تاکید کرد: دشمنان از اغتشاشات سوء استفاده می کنند و کسانی که دل در دست دشمن دارند باید بدانند که تمام توطئه ها علیه انقلاب خنثی می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید