ماجرای حضور داور دربی در جشن قهرمانی در پرسپولیس

ماجرای حضور داور دربی در جشن قهرمانی در پرسپولیس

برخلاف اخباری که در صفحات هواداران منتشر شده و او را محمدحسین ترابیان معرفی می کنند، داور این مسابقه حسن ظهیری است. کمک داور معروف فوتبال ایران که از دزفول به درجه الیت داوری رسید و حالا به طرز عجیبی مورد توجه قرار گرفته است.

او در لحظات پایانی جشن قهرمانی پرسپولیس با پیراهن زرد داوری به یکباره در صحنه حاضر شد و در حالی که تلفن همراه در دست داشت از پسری با پیراهن پرسپولیس عکس گرفت.

همین سوال با واکنش های زیادی همراه شد و هواداران استقلال این حضور را تعصب داور به پرسپولیس دانستند و آن را به صحنه محرومیت ریکاردو ساپینتو ربط دادند و گفتند این داور ابتدا با حذف ساپینتو تمرکز استقلال را شکست. و سپس در او در جشن قهرمانی تیم محبوب شرکت کرد!

در روزهای گذشته احتمالاً به دلیل تماس های مکرر هواداران، حسن ظهیری شماره تلفن خود را روی حالت هواپیما قرار داده بود تا از دسترس خارج شود، اما امشب تلاش خبرنگار ما برای گفتگو با او نتیجه داد.

البته طبق قوانین فدراسیون فوتبال ظهیری اجازه مصاحبه نداشت و می خواست تنها بخشی از صحبت هایش را منتشر کند. وی در این خصوص گفت: متاسفانه عملکرد خوب و بی نقص من در این دیدار به دلیل اتفاقات پایانی مسابقه زیر سوال رفت و از این بابت بسیار ناراحت هستم.

وی در خصوص شایعه حضور پسرش در جشن قهرمانی گفت: این مرد اصلا پسر من نبوده و نمی دانم چرا عده ای ناآگاه او را متهم می کنند. باز هم این پسر بچه من نبود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا آن فرد همراه او بود یا خیر، گفت: او اصلا در کنار من نبود و یکی از هواداران بود که از من خواست از او و بازیکنان پرسپولیس عکس بگیرم و چون کسی همراهش نبود، قبول کردم. “

ظهیری در پاسخ به ناراحتی هواداران استقلال گفت: سعی کردم در این دیدار داور خوبی باشم و فکر می کنم موفق شدم و اگر به خاطر اتفاقات پایانی بازی از استقلال و باشگاه بزرگ استقبال نمی شد. من از همه چیز از آنها عذرخواهی می کنم.”

وی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا نقشی در اخراج ساپینتو داشته است؟ وی گفت: کمک داور دوم مسابقه بودم و کاملا از صحنه اخراج دور بودم.

ظهیری مصاحبه تفصیلی را در همین راستا به آینده واگذار کرد و اعلام کرد که به دلیل قوانین امکان مصاحبه وجود ندارد و صرفا جهت شفاف سازی به ذکر این موارد پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید