ماجرای حمله توییتری به شماره ۸ سابق پرسپولیس

واکنش احمد نورالهی به از دست دادن دو پنالتی در دیدار شباب الاهلی مقابل شارجه، پرسپولیسی ها را از شماره 8 سابق خود ناراحت کرد.

نورالهی پس از از دست دادن دو پنالتی مقابل شارجه در جام ریاست جمهوری امارات که یکی از دلایل حذف تیمش بود، در پیامی به زبان عربی خطاب به هواداران تیمش نوشت: برادرانم از شما عذرخواهی می کنم. امروز روز همه ما نبود، مخصوصا برای من و ما. پیروزی در این بازی نوشته نشد. تو داری.”

این پست احمد نوراللهی باعث شد تا هواداران پرسپولیس از او انتقاد کنند و رفتار او را در مقایسه با برخورد این بازیکن با هواداران پرسپولیس، معیاری دوگانه بدانند. نورالهی فصل گذشته در واکنش به انتقاد هواداران پرسپولیس پس از اینکه پرسپولیس چند بازی بعد از فینال آسیا موفق به گلزنی در لیگ نشد، «هیس» نشان داد.

اگر بخواهیم وارد جزئیات این ماجرا شویم باید به دیدار پرسپولیس و نساجی برویم که نورالهی موفق به گلزنی شد. او در یک داستان از منتقدان خود می خواهد که سکوت کنند. نورالهی البته در واکنش به این ماجرا گفت که برخی کارشناسان به مخاطبان او مراجعه کرده اند و مشکلی برای هواداران تیمش وجود ندارد.

ماجرای حمله توییتری به شماره ۸ سابق پرسپولیس

به موضوع اصلی برگردیم. هواداران پرسپولیس در توئیتی درباره نورالهی اعلام کردند که چون اعراب پول خوبی به او داده اند، او در پاسخ به انتقادات آنها با عذرخواهی – به زبان عربی – و از چنین بازیکنی – شایعه بازگشت احتمالی او به پرسپولیس منتشر شده است. لیگ امارات بهترین راه حل ممکن است چون قطعا جایی در پرسپولیس نخواهد داشت.

دو جدایی احمد نورالهی از پرسپولیس در شرایطی کاملا متفاوت رقم خورد. هافبک دفاعی “قرمزها” برای اولین بار در ورزشگاهی مملو از هواداران آزادی، با چشمانی گریان باشگاه را ترک کرد تا دوران سربازی خود را در باشگاه “تراکتور” بگذراند. دورانی که البته خیلی زود به پایان رسید تا احمد به جمع سرخ ها برگردد. این بار اما جدایی او از پرسپولیس عجیب بود و در شرایطی که به نظر می رسید با مدیران وقت باشگاه برای تمدید قراردادش به توافق رسیده بود، در نهایت راهی امارات شد تا همبازی مهدی قائدی در شباب الاهلی شود.

دیدگاهتان را بنویسید