ماجرای سفر احسان حدادی به آمریکا

ماجرای سفر احسان حدادی به آمریکا

احسان حدادی در مورد وضعیت خود در اردوی کیش گفت: خوشبختانه تمرینات ما خوب پیش می رود و در حال درمان کمردرد نیز هستیم، حالا به شرایطی رسیده ام که راحت تری پرتاب کنم و فشار تمرین را تحمل کنم.

وی افزود: اولین مسابقه من مسابقات قهرمانی کشور در خرم آباد است و پیش بینی ام این است که رکوردی حدود 62 متر داشته باشم.

«بله، من برای سه بازی به آمریکا می روم و رئیس و دبیر فدراسیون از زمستان سال گذشته در برنامه های من در حال اجرا هستند، برنامه هایی را به آنها داده ام و نه با فردین پور و نه با شخص دیگری صحبتی نکرده ام. همه برنامه هایم را با رئیس فدراسیون هماهنگ می کنم.

حدادی درباره برنامه های خود در آمریکا گفت: این حضور فقط برای مسابقات است نه نظامی، دو هفته دیگر به ایران برمی گردم. البته من یک سری مشکلات فنی دارم که احتمالاً حدود 10 جلسه با مک ویلکینز داشتم تا این مشکلات را برطرف کنم زیرا خودم نمی توانم آنها را برطرف کنم.

وی در خصوص برنامه های خود برای بازی های آسیایی گفت: در لیگ شرکت خواهم کرد و هنوز حضورم در کشورهای اسلامی مشخص نیست. مسابقات جهانی هم در پیش داریم و باید ابتدا برای این مسابقات ورودی بگیرم. اما فکر نمی کنم به این مسابقات راه پیدا کنم چون هدفم امسال بازی های آسیایی است.

قهرمان پرتاب دیسک ایران با اشاره به احتمال تاخیر یکساله به دلیل این مشکل گفت: فکر نمی‌کنم این اتفاق بیفتد زیرا با سایر مسابقات تداخل دارد و فکر نمی‌کنم تغییری در برنامه‌ها ایجاد شود. بازی های آسیایی

دیدگاهتان را بنویسید