ماجرای عجیب مرد جوان کشته شده در تهران; بالاخره «حمیدرضا روحی» بسیجی بود یا معترض؟ + تصویر

ماجرای عجیب مرد جوان کشته شده در تهران;  بالاخره «حمیدرضا روحی» بسیجی بود یا معترض؟  + تصویر

خبر درگذشت حمیدرضا روحی در حالی منتشر شد که در جریان حوادث شب گذشته در تهران، روایت های مختلفی از مرگ او شنیده می شود و ویدئوهای سبک زندگی او به طور گسترده در میان کاربران شبکه های اجتماعی دست به دست می شود.

رسانه های رسمی و خبرگزاری های اصولگرا در ابتدا در مطلبی با عنوان «شهادت یک بسیجی در دهه 80 در تهران» در حالی که وی را بسیجی معرفی می کردند، با گلوله جنگ توسط «اغتشاشگران» کشته شد. در این خبر که خبرگزاری فارس آن را منتشر کرده است، آمده است: بسیجی «حمیدرضا روحی بنفشه ورق» در اغتشاشات شب گذشته تهران به دست اغتشاشگران به شهادت رسید.

این خبرگزاری او را یکی از نوازندگان بیس فعال تهران معرفی کرد و نوشت: «شب دیشب در اغتشاشات منطقه زیبای شهر توسط شورشیان کشته شد. شهید روحی متولد 1381 و از بسیجیان فعال ناحیه بسیج قدس سپاه محمد رسول الله (ص) تهران است.

همچنین به نقل از روابط عمومی ناحیه قدس سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ، سرهنگ عباس بستر با تایید این خبر نوشت: زمان برگزاری مراسم تشییع و تدفین پیکر این شهید شهید بسیجی متعاقبا اعلام خواهد شد.

این خبر در تمامی رسانه های معتبر داخلی به نمایندگی از فارس منتشر شده است، اما تحقیقات نشان می دهد که حداقل در حال حاضر اثری از این خبر در رسانه ها و کانال های این خبرگزاری ها وجود ندارد و به جای خبر دیگری مبنی بر درگذشت وی حذف شده است. این نوجوان.منتشر شده است.

خبرگزاری فارس از حضور «حمیدرضا روحی» به عنوان معترض در تظاهرات شب گذشته خبر داد و خبر دیگری در این زمینه منتشر کرد.

این خبرگزاری نزدیک به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نوشت: پیگیری های خبرنگار ما نشان می دهد حمیدرضا روحی سابقه عضویت منظم در بسیج را دارد اما شب گذشته در تظاهرات خیابانی شرکت کرده است. عضویت بسیج برای عموم آزاد است. برخی از شاهدان این حادثه که از بسیجیان محل حادثه بودند به خبرنگار فارس گفتند: جسد این مرد در حالی که هدف تیر جنگی قرار گرفته بود توسط نیروهای متجاوز بر روی زمین کشیده شد و با حضور نیروهای مسلح توسط آنان رها شد. نیروهای بسیج».

»

14010827000465 Test NewPhotoFree خبر خاکستری

ماجرای عجیب مرد جوان کشته شده در تهران;  در نهایت،

دیدگاهتان را بنویسید