چه کسی حمیدرضا روحی را کشت؟

چه کسی حمیدرضا روحی را کشت؟

حمیدرضا روحی شب گذشته در تظاهرات خیابانی شرکت کرد.

در ساعات گذشته خبر مرگ نوجوانی به نام «حمیدرضا روحی» در تجمعات و اغتشاشات شهرک زیبا در شبکه های اجتماعی و رسانه های غیر رسمی منتشر شد و ادعا شد که وی توسط نیروهای امنیتی کشته شده است. رسانه های رسمی و خبرگزاری های اصولگرا سپس در خبری با عنوان «شهادت یک بسیجی در دهه 80 در تهران» ضمن معرفی وی به عنوان بسیجی، توسط «شورشیان» به شهادت رسیدند. اما ساعتی بعد این خبر از روی نشریات و کانال های این خبرگزاری ها حذف و خبر دیگری مبنی بر مرگ این نوجوان منتشر شد.

خبرگزاری فارس در خبری با عنوان «حمیدرضا روحی به عنوان معترض در تظاهرات شب گذشته حضور داشت» نوشت: خبر کشته شدن حمیدرضا روحی در اغتشاشات شب گذشته تهران در حالی منتشر شد که برخی منابع وی را بسیجی معرفی کردند.

این خبرگزاری افزود: پیگیری خبرنگار فارس نشان داد که وی سابقه عضویت منظم در بسیج را داشته اما در اعتراضات خیابانی شب گذشته شرکت کرده است. عضویت بسیج برای عموم آزاد است.

چه کسی حمیدرضا روحی را کشت؟

تصویر ارسالی از فارس

این خبرگزاری نزدیک به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نوشت: برخی از شاهدان حادثه که از بسیجیان حاضر در محل حادثه بودند، گفتند که جسد این مرد توسط فتنه گران بر روی زمین کشیده شده است. مورد اصابت تیر جنگی قرار گرفت و با حضور نیروهای بسیجی از دست آنها آزاد شد. با توجه به عدم استفاده از سلاح توسط عوامل و نیروهای بسیج، احتمال کشته شدن فرد نامبرده توسط نیروهای تروریستی وجود دارد.

لازم به ذکر است ویدئوهایی از سبک زندگی حمیدرضا روحی در شبکه های اجتماعی منتشر شده است که بازتاب گسترده ای دارد.

دیدگاهتان را بنویسید