ماجرای علی کریمی برای دانیا فرهادی حاشیه ساز شد

دختر دنیا فرهادی دانشجوی دانشکده معماری دانشگاه آزاد اهواز وی روز چهارشنبه 16 آذر در حوالی رودخانه کارون مفقود شد و پس از یک هفته جسد بی جانش توسط اهالی روستا در حوالی روستای مظفریه منطقه جنگیه بخشداری کوت عبدالله از آب بیرون کشیده شد.

ابراهیم قنبری، فرمانده آتش نشانی شهرداری اهواز بیست و یکم آذرماه اعلام شد که پس از یک هفته جستجو برای یافتن دنیا فرهادی در رودخانه کارون همچنان ادامه دارد اما خبری از وی نیست.

در همان روز محسن فرهادی، پسر عموی دنیا گفت که تا ساعت 20:45 روز چهارشنبه 16 آذر در منطقه کیانپارس قرار دارد و پس از هماهنگی سفر، ساعت 21:30 به بوستان صحیحی می رود. یکی از دوستانش را ببیند اما انگار دوستش آنجا حضور ندارد.

آقای فرهادی افزود: آخرین تماس دنیا با پدرش ساعت 22:06 بود و آنقدر کوتاه بود که حتی متوجه نشد. پس از آن و بنا به شهادت شهود، در همین مدت ناگهان دختری بر روی پل طنابی (پل هشتم) سقوط می کند.

تشکیل پرونده ویژه قتل دانیا فرهادی

پلیس اهواز برای این دختر دانشجو پرونده ویژه قتلی تشکیل داده و به گفته نزدیکان خانم فرهادی، آتش نشانی و تیم دریای ساحلی سپاه نیز جست و جوی جسد دنیا را همراهی کرده اند.

ماجرای علی کریمی برای دانیا فرهادی حاشیه ساز شد

البته در همان زمان انتقاداتی نیز به معاون امور عمرانی استانداری خوزستان، هلال احمر، شهردار یا معاون وی و فرماندار اهواز وارد شد که علیرغم جست و جوهای فراوان برای یافتن پیکر دنیا، مراجعه نکردند. مکان و کمک های لازم را برای تسریع عملیات جست و جو ارائه کردند.

نبود دوربین مدار بسته برای بررسی مشکل!

نکته قابل توجه در این حادثه نبود دوربین های مداربسته در ورودی و خروجی و حتی قبل و بعد از پل طناب دار است، در حالی که با وجود نبود دوربین های نظارتی باید دوربین های مدار بسته در این محل وجود می داشت تا امنیت شهروندان تامین شود. در اهواز به خودی خود یک مشکل است برای کلان شهرها.

در حال حاضر شبکه های اجتماعی مملو از مطالب غیرواقعی و عجولانه درباره وضعیت «دنیای فرهادی» است و در صورت تداوم این امکان وجود دارد که خانواده مرحوم فرهادی تحت تأثیر این تبلیغات منفی بیش از پیش دچار سردرگمی و ناراحتی شوند.

چه بسا این بار نیز اگر زوایای پنهان این موضوع با سرعت و ورود مسئولانه شناسایی نشود، به مشکلی تمام عیار برای دولت تبدیل شود.

در همین رابطه علی کریمی ملی پوش سابق در مطلبی نوشت: دانش آموز را ربودند و کشتند! او را در رودخانه رها کردند و آدرسش را برای خانواده فرستادند!»

ماجرای علی کریمی برای دانیا فرهادی حاشیه ساز شد

دیدگاهتان را بنویسید