ماجرای وام 120 میلیاردی پرسپولیس چیست؟

ماجرای وام 120 میلیاردی پرسپولیس چیست؟

حسین قربان زاده درباره وام 120 میلیارد تومانی پرسپولیس از بانک با ضمانت سپرده 350 میلیارد تومانی که از سایت بیمه دریافت کرده است، گفت: این موضوع در کمیته هزینه ها تصویب شده است. در واقع از آنجایی که پول دریافتی از بیمه باید برای سرمایه گذاری بلندمدت هزینه شود تا سرمایه گذاری بلندمدت تایید شود، پس باید پول را صرف سرمایه گذاری کوتاه مدت کرد تا از پول بیمه سود حاصل شود.

وی ادامه داد: زمانی که پول را در بانک واریز می کنند، بانک چندین پیشنهاد مختلف از جمله ضمانت، تسهیلات، سود ماهانه و … ارائه می دهد و باشگاه ها می توانند سود حاصل از آن را صرف امور جاری کنند. در صورت دریافت تسهیلات با تایید کمیته هزینه می توانند از آن استفاده کنند.

بر اساس این گزارش، پس از فروش 10 درصد از سهام باشگاه پرسپولیس در بورس، حدود 350 میلیارد تومان به حساب باشگاه واریز شد و قرار بود این پول زیر نظر کمیسیونی 3 نفره متشکل از نمایندگان سازمان خصوصی سازی، وزارت ورزش و باشگاه های پرسپولیس هزینه می شود.

در این خصوص یکی از مسئولان آگاه در باشگاه پرسپولیس به ایسنا اعلام کرد که این باشگاه برای پرداخت هزینه های جاری خود ۱۲۰ میلیارد تومان وام با تضمین سپرده ۳۵۰ میلیاردی آن در یکی از بانک ها از این بانک گرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید