ماجرای یک جاسوس مستقل در پرسپولیس

ماجرای یک جاسوس مستقل در پرسپولیس

تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس برای حضور در دربی 100 پایتخت مقابل استقلال تهران در حالی پیگیری می شود که وضعیت محمد عمری نوید حضور در این تیم را می دهد.

او که به همراه سیامک نعمتی دوران مصدومیت را پشت سر گذاشت، طی روزهای گذشته در شرایط ایده آلی برای حضور در ترکیب شیرهای سرخ قرار داشته و منتظر نظر سرمربی این تیم برای حضور در دربی صدم پایتخت است.

غیبت عمری در کنار احتمال تغییراتی در ترکیب هجومی پرسپولیس شایعاتی مبنی بر محرمانه بودن تمرینات این تیم به وجود آورده تا رقیب سنتی این تیم از یازده بازیکن اصلی پرسپولیس اطلاعی پیدا نکند.

در عین حال گل محمدی علاقه ای به توجه به چنین خطوط حاشیه ای ندارد، بنابراین اخبار مربوط به ترکیب این تیم دربی برای او اهمیت چندانی ندارد.

گل محمدی قصد دارد تغییراتی در تیمش ایجاد کند و قصد ندارد حریفان را غافلگیر کند. از این رو لو رفتن ترکیب تیمش مقابل استقلال برای سرمربی سرخپوشان اهمیت خاصی ندارد چرا که خودش اطلاعات کاملی از سین پوسان پایتخت برای دربی صدم دارد.

دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و استقلال تهران یکشنبه هفته آینده از ساعت 16 با حضور تماشاگران در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید