آیا جاسوس استقلال برای این فیلم ها راهی پرسپولیس می شود؟

آیا جاسوس استقلال برای این فیلم ها راهی پرسپولیس می شود؟

کادر فنی پرسپولیس چند روزی است که به دنبال فیلم یا اطلاعاتی از آخرین بازی های دوستانه حریف مهم خود استقلال است!

دربی حساس پایتخت قرار است نهم آذرماه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شود و با توجه به جایگاه دو تیم استقلال و پرسپولیس از تهران، این دیدار از حساسیت بیشتری برخوردار خواهد بود. بر این اساس مربیان هر دو تیم به دنبال اطلاعات به روز در مورد تیم و بازیکنان حریف هستند.

استقلال در هفته های اخیر برای اولین بار در دیداری دوستانه مقابل هواداران متحمل شکست شد. استقلالی ها که خود را برای دیدار سرنوشت ساز دربی پایتخت آماده می کنند، پس از تعطیلات لیگ برتر، در آخرین بازی خود در این رقابت ها با تک گل محیبی از سد هوادار گذشتند اما در دیداری دوستانه مغلوب آن رقیب شدند. استقلالی در این دیدار دوستانه اولین نفری بود که دروازه حریف را باز کرد. در دقیقه 65 آرش رضاوند پس از ارسال آرتور کوین یامگا با ضربه فنی اولین گل این دیدار را به ثمر رساند. به گزارش رسانه رسمی استقلال، داور در نیمه دوم 15 دقیقه وقت تلف شده اعلام کرد و در این دقایق دروازه آبی پوشان باز شد. عزت پورکاز در دقیقه 102 از پنالتی 2 گل و فرهاد زاوشی در دقیقه 106 با یک ضربه به ثمر رساندند.

همچنین ساپینتو و شاگردانش در دیداری دوستانه در ورزشگاه آزادی پشت درهای بسته مقابل مسجد نفت سلیمان صف آرایی کردند که این بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید. ارسلان مطهری مهاجم استقلال در دقیقه 8 گل زودهنگام سین پوشان پایتخت را به ثمر رساند اما دقایقی بعد نفت مسجد سلیمان پنالتی را به گل تبدیل کرد که پیمان میری در دقیقه 13 آن را به گل تبدیل کرد. این امتیاز تا پایان مسابقه حفظ شد تا در روزی که هر دو تیم بازی را جدی گرفتند و با ترکیب اصلی خود به میدان رفتند، هیچ کدام در این بازی دوستانه پیروز نشدند.

با توجه به اینکه شهرآورد به تهران می آید، ساپینتو تصمیم گرفت با انجام این دو بازی دوستانه پشت درهای بسته، تاکتیک و ترکیب خود را مخفی نگه دارد، اما…

می شنویم بازیکنان پرسپولیس اطلاعات لازم را از این دو بازی دوستانه گرفته اند تا در دربی پیش رو بهترین عملکرد را داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید