مادر بوشهری صبح امروز در مکانی نامعلوم خودکشی کرد

مادر بوشهری صبح امروز در مکانی نامعلوم خودکشی کرد

روز جدید : خودکشی مادر با اقدام به موقع پلیس بوشهر ناکام ماند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: با اقدامات به موقع و درایت پلیس از نیروگاه بوشهر، مادر 34 ساله خودکشی از مرگ نجات یافت.

سردار حیدر سوسنی در جمع خبرنگاران گفت: ساعت 10:30 صبح امروز خانمی به کلانتری مراجعه کرد و گفت خواهرم به دلیل اختلافات خانوادگی با یک تاکسی تندرو به مقصد نامعلومی از منزل خارج شده و ابراز نگرانی کرده است. احتمال خودکشی

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: دقایقی پس از ورود خانم جوان، فردی که خود را راننده اسنپ معرفی می کند، می گوید زن جوانی را که مسافر من بوده و در دو کیلومتری ایستگاه وضعیت خوبی ندارد، پیاده کرده است.

سردار سوسنی افزود: با توجه به اظهارات بانوی جوان و راننده اسنپ، بلافاصله فرمانده نیروگاه به همراه تعداد زیادی از ماموران نیروی انتظامی بسیج شده و محل فرود بانوی جوان را مورد تفتیش قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر افزود: پلیس پس از دو ساعت و نیم جست و جو جسد زن جوان را در انتهای دره پیدا کرد و با هماهنگی اورژانس و آتش نشانی بلافاصله به پزشکی قانونی منتقل شد. مرکز

وی افزود: با بررسی های پلیسی این زن به دلیل مشکلات و اختلافات خانوادگی و به قصد خودکشی با مصرف تعداد زیادی قرص آرامبخش از پرتگاه 70 متری سقوط کرد.

سردار سوسنی گفت: اگر ماموران نیروی انتظامی به موقع تماس نمی گرفتند، مادر 34 ساله جان خود را از دست می داد.

دیدگاهتان را بنویسید