مادر شهید «کیان پیر فلک» متاثر از بمباران رسانه های ضد انقلاب است.


ساعت: 15:07
تاریخ انتشار: 27.08.1401
کد خبر: 1911919

مادر شهید کیان پیر فلک که در عملیات تروریستی ایذه به شهادت رسید از کشته شدن فرزندش تحت تاثیر فشارهای خاص رسانه ای و روانی به نیروهای امنیتی گلایه کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ این در حالی است که مادر کیان در مراسم تشییع این شهید مظلوم اعتراف می کند که پلیس به آنها دستور داده مسیر خود را تغییر دهند و برای حفظ جان خود به میان اوباش آشوبگران نروند.

فیلم تروریست های مسلح با موتورسیکلت منتشر شد و تعدادی از عاملان اصلی در مرز باکو دستگیر شدند و به زودی مادر شهید کیان پیرفلک با جنایتکاران حادثه تروریستی ایذه روبرو خواهد شد.

نگاهی به صفحه اینستاگرام مادر کیان نشان می دهد که وی تحت تاثیر بمباران صفحات صدای آمریکا، سلطنت طلبان، اینترنشنال عربستان و… قرار گرفته و اظهاراتی کاملا احساسی و غیر واقعی می کند.

پدربزرگ و عموی کیان برخلاف مادر شهید کیان پیرفلک با رد برخی ادعاهای کذب رسانه های خارجی از نیروهای امنیتی و قضایی خواستند تروریست های حادثه ایذه را شناسایی و مجازات کنند.

در این حادثه علاوه بر کیان، 4 شهروند دیگر به شهادت رسیدند و چند تن از نیروهای انتظامی و بسیجی نیز بر اثر اصابت گلوله تروریست ها به شدت مجروح شدند که حال برخی از آنها وخیم است.

دیدگاهتان را بنویسید