مارک ویلموتس در آستانه بازگشت به آسیا است

دراگان اسکوچیچ سرمربی کروات اولین نامزد این پست بود. او در سال 2021 جزو 25 مربی برتر جهان بود و دو سال هدایت تیم ملی ایران را برعهده داشت. این تیم از 18 بازی رسمی با هدایت دراگان اسکوچیچ، 15 برد، یک تساوی و تنها دو باخت به ثبت رساند. اما آن مربی در تیرماه از سوی فدراسیون فوتبال ایران برکنار شد.

اگر دراگان اسکوچیچ هدایت ویتنام را بر عهده بگیرد، حقوق او بیش از یک میلیون دلار در سال خواهد بود (شامل دو دستیار) که دو برابر حقوق پارک است. علاوه بر اسکوچیچ، اسلاون اسکالزیچ (مربی سابق تیم زیر 17 سال بایرن مونیخ)، روبرت پروسینسکی (دستیار مربی سابق تیم فوتبال کرواسی، مربی سابق تیم ملی بوسنی و بازیکن سابق بارسلونا و رئال مادرید) و بوژیدار هستند. گفته می شود باندوویچ (مربی سابق المپیاکوس و بوریرام) نیز در این لیست حضور دارد.

علاوه بر این، سایت «thanhnien.vn» نیز مدعی شده است که مارک ویلموتس، دیگر سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران نیز در لیست گزینه های احتمالی نیمکت نشینی ویتنام قرار دارد. طبق ادعای این وب سایت، اگر ویلموتس حقوق دریافتی در راجاکازابلانکا را بپذیرد، این امکان وجود دارد که فدراسیون فوتبال ویتنام و وکلای او بتوانند در دور مذاکره فراتر بروند.

دیدگاهتان را بنویسید