ماموریت داوری ویژه در سازمان لیگ

زمان: 20:00
منتشر شده در: 1400/07/18
کد خبر: 1775033

رئیس فدراسیون والیبال به سازمان لیگ دستور داد تا در اسرع وقت شرایط بازیکنان را برآورده کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال ، دکتر محمدرضا داورزنی ، رئیس فدراسیون والیبال ، در حکمی به سازمان لیگ ، بدهی های باشگاه را به بازیکنان و کادر فنی تیم ها اعلام کرد.

رئیس فدراسیون والیبال با تاکید بر حفظ حقوق بازیکنان و کادر فنی تیم ها و باشگاه ها به عنوان یکی از اصلی ترین مسئولیت های فدراسیون و سازمان لیگ ، از این سازمان خواست تا بدهی باشگاه ها به بازیکنان را پرداخت کند. و تعهدات مالی خود را در اسرع وقت تعیین کنند. حضور باشگاه ها در مسابقات لیگ برتر 1400 با تعیین تکلیف مالی مشخص شد ، در غیر این صورت سازمان لیگ با توجه به بازیکنان و کادر فنی تیم ها در مسابقات آینده از حضور تیم ها جلوگیری می کند.

بر این اساس ، تیم ها باید بازیکنان خود را قبل از شروع لیگ برتر با یک وظیفه مالی هماهنگ کنند یا رضایت آنها را جلب کنند و بازیکنانی که هنوز درخواست خود را از تیم ها دریافت نکرده اند ، باید مدارک لازم را به کمیسیون انضباطی فدراسیون والیبال ارائه کرده و درخواست خود را درخواست کنند. . در نظر گرفته شود و پس از رأی گیری توسط کمیته انضباطی ، تیم ها موظف به تسویه حساب یا تعیین وضعیت تعهدات خود نسبت به بازیکنان یا توافقنامه مالی و جلب رضایت آنها هستند ، در غیر این صورت از شرکت آنها در مسابقات جلوگیری می شود.

انتهای پیام ؛

دیدگاهتان را بنویسید