ماموریت سخت مسی در اینترمیامی

بالاخره بعد از سال ها رویای اینترمیامی محقق شد. مسی که بسیاری او را بهترین بازیکن تاریخ می دانند، میامی را به عنوان تیم بعدی خود انتخاب کرده است. طی چند هفته آینده یکی از استثنایی ترین فوتبالیست های تاریخ پیراهن صورتی میامی را بر تن خواهد کرد که از این پس به شهرت می رسد.

بدون شک این یک لحظه تاریخی است که مسیر اینترمیامی و کل فوتبال آمریکا را تغییر خواهد داد. با این حال، وقتی صحبت از اینترمیامی می شود، باید به وضعیت فعلی این تیم نگاه کرد و اینکه مسیر آنها قطعاً باید تغییر کند. مسی وارد تیمی آشفته می شود.

خوش بینی و بدبینی مردم به دیدگاه آنها بستگی دارد. یک بدبین اینترمیامی را در حال حاضر به عنوان یک باشگاه بدون مدیر در انتهای جدول می بیند. چنین فردی تیمی را می بیند که از تمام تیم هایی که مسی تا به حال در آنها بازی کرده بی ستاره است. آنها تیمی را می بینند که انتظارات عجیبی از بازیکنی 35 ساله دارد که حداقل در سال های اخیر نشان داده ترجیح می دهد کمتر در سطح باشگاهی بدود و از نبوغش بیشتر استفاده کند.

با این حال، یک خوشبین این را فرصتی بزرگ برای اینترمیامی می داند. آنها این شانس را دارند که باشگاه را به طور خاص بر اساس وجهه و شهرت مسی بازسازی کنند. اینترمیامی از منظر خوشبینانه مانند بوم سفیدی در گوشه ای از جهان است که می تواند ورزشکاران سرشناس زیادی را به خود جذب کند، به خصوص اکنون و پس از حضور برنده هفت توپ طلا در این تیم، قطعا وضعیت بهتر خواهد شد.

اما اشتباه نکنید، اینتر میامی فقط به این دلیل که مسی روی کاغذ نوشته بود به جام MLS والس نرفت. کار سختی برای همه درگیران در پیش است و حتی با وجود مسی که هنوز در هیئت مدیره است، هنوز چیزهای زیادی برای کشف وجود دارد.

اما اشتباه نکنید، اینتر میامی به‌طور ناگهانی MLS را تنها به این دلیل که مسی با این تیم قرارداد امضا کرده است، شکست نمی‌دهد. همه اعضای این تیم کار بسیار سختی در پیش دارند و حالا حتی با مسی هم مشکلات زیادی در این باشگاه وجود دارد که باید حل شود.

زمانی که دیوید بکهام در سال 2007 با لس آنجلس گلکسی قرارداد امضا کرد، بخشی از قراردادش این بود که بتواند یک باشگاه انحصاری برای خودش با قیمت مناسب داشته باشد.

میامی همیشه یک مقصد توریستی جذاب برای اکثر ستاره های مشهور فوتبال جهان بوده است و اینترمیامی به دنبال استفاده از جذابیت شهر و صاحب آن برای جذب ستاره های فوتبال بوده است.

مسی پیشنهاد بارسلونا را نپذیرفت چون از مشکلات مالی شدید این باشگاه آگاه بود و نمی خواست مانند دو سال پیش با باشگاه سابقش درگیر ماجراهای عجیبی شود. او همچنین پیشنهاد نجومی سعودی ها را رد کرد تا نشان دهد به چیزی فراتر از پول فکر می کند.

یکی از بندهای قرارداد مسی این است که او می تواند در بخشی از سهام باشگاه اینتر میامی شرکت کند و این به معنای چشم انداز آینده ای ایده آل در منطقه ای ایده آل و توریستی برای مسی و خانواده اش است.

اگر میامی می‌خواهد برای قهرمانی رقابت کند و از منطقه سقوط فرار کند، قطعا باید ستاره‌های دیگری بیاورد و آنها را در کنار مسی قرار دهد.

دیدگاهتان را بنویسید