ماموریت ویژه ساپینتو به ستاره استقلال

ماموریت ویژه ساپینتو به ستاره استقلال

روزبه چشمی به عنوان یکی از باتجربه ترین بازیکنان حال حاضر آبی پوشان تهرانی یکی از معتمدین سرمربی پرتغالی استقلال محسوب می شود. این بازیکن که 90 دقیقه در دیدار مقابل مراکش در جام جهانی 2018 به میدان رفت و یکی از باسابقه ترین بازیکنان استقلالی این تیم محسوب می شود، ارتباط هافبک های تیم گل گهر سیرجان با مهاجمان این تیم را بر عهده دارد. تیم در دیدار مقابل گل گهر سیرجان

سرمربی استقلال در روزهای اخیر بارها در این باره با روزبه چکی صحبت کرده و در مورد توانایی های محمد خدابنده لو و امین پورعلی و به خصوص وسلی گومز هافبک های سیرجانی تذکرات لازم را به روزبه چسمی داده است.

کرجی هافبک دفاعی تیم استقلال موظف است با پیوستن به محوطه بیرونی 18 یار استقلال، نقشه هافبک های سیرکان را در مسابقه سیرکان به هم بزند و با ارائه فوتبالی مخرب اجازه ندهد که از هافبک های بازیساز تیم سیرجانی باشد. کی روش استنلی، رضا شهری یا اجازه دهید اریک بینما توپ را در اختیار داشته باشد.

ساپینتو به چسمی این ماموریت را داد تا شرایطی را ایجاد کند که به محض ورود توپ به یک سوم میانی زمین، با حفظ فاصله بین خود و مدافعان استقلال، دو یا سه آرایش تیم گل گهر را هدایت کرد و از ارسال توپ به زمین جلوگیری کرد. بازیکنان مهاجم این تیم

او از نیمه دوم دیدار با ملوان چسمی، در پست دفاع وسط برای استقلال بازی نکرده اما در عوض با بازگشت به پست تخصصی خود، همیشه فوتبال مورد نظر سرمربی این تیم را به نمایش گذاشته است.

دیدگاهتان را بنویسید