ماموریت کمیته ملی المپیک حضور موفق در میادین بین المللی است


ساعت: 16:48
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۳
کد خبر: 1897468

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: مهمترین ماموریت کمیته ملی المپیک حضور موفق در میادین بین المللی مانند بازی های المپیک آسیایی است، بنابراین یکی از مهمترین وظایف انتخاب دبیرکلی است که از عهده کارهای سنگین برآید. و برنامه ریزی

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ محمود خسروی وفا در جلسه هیات رئیسه کمیته ملی المپیک گفت: مهمترین رسالت کمیته ملی المپیک حضور موفق در عرصه های بین المللی از جمله بازی های المپیک، بازی های آسیایی و سایر بازی های تحت صلاحیت خود است. بنابراین یکی از مهمترین وظایف انتخاب دبیرکلی است که بتواند وظایف خود را انجام دهد و برنامه ریزی سنگینی به دنبال خواهد داشت.

رئیس کمیته ملی المپیک با قدردانی از فعالیت ها و تلاش های کیکاوس سعیدی با اشاره به مدیریت، ورزشی، توانمندی ها، روحیه تعامل و مسئولیت های مهم مناف هاشمی در دوره ها و دولت های مختلف، گفت: با حضور ایشان قطعا اتفاقات خوبی خواهد افتاد. در ورزش اتفاق خواهد افتاد.

خسروی وفا با تاکید بر رعایت نظم در تمامی ارکان کمیته ملی المپیک، افزود: معتقدم تمامی امور و ماموریت های کمیته ملی المپیک به ترتیب و بدون دغدغه و کم کاست پیگیری می شود.

همچنین رئیس کمیته ملی المپیک بر حفظ حرمت همه اعضا و ادارات کمیته اعم از همکاران در کنار هم، مدیران با کارکنان و کارکنان با مدیران تاکید کرد و گفت: باید به اعضای هیات اجرایی سابق احترام گذاشت.

وی ادامه داد: علاوه بر حجم بودجه اختصاص یافته به کمیته ملی المپیک، برنامه ریزی و اقدام دقیقی انجام خواهیم داد تا بسیاری از هزینه های غیرضروری حذف شود و مبالغی که در جریان این سیاست انقباضی جمع می شود به ورزش قهرمانی تزریق شود.

در این جلسه مدیران و مشاوران حاضر به معرفی خود و واحدهای خود پرداختند.

همچنین ساعدی دبیرکل سابق کمیته ملی المپیک با قدردانی و تشکر از همکاری و هماهنگی چهار ساله مدیران در پیشبرد امور کمیته، از خسروی وفا بابت صدور حکم مشاور و دستیار ویژه تشکر کرد.

سید مناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک ضمن تقدیر و تشکر از اعتماد محمود خسروی وفا و اعضای شورای اجرایی جدید گفت: کمک و همراهی با حاج محمود و خدمت به ورزش در کشور است. افتخار بزرگی است و امیدوارم در پایان اقداماتی برای سربلندی و رضایت جامعه ورزش از حمایت ها و فعالیت های کمیته ملی المپیک انجام شود.

دبیرکل کمیته ملی المپیک با تشکر از سعیدی که مسئولیت دبیرکلی را بر عهده داشت برای آنها آرزوی موفقیت کرد و از نصرالله سجادی به عنوان استاد بزرگ ورزش تقدیر کرد و گفت: امیدوارم بتوانیم از تجربیات آنها استفاده کنیم.

سیدمناف هاشمی افزود: امیدوارم بتوانیم همه ارکان کمیته ملی المپیک را با توجه به اساسنامه کمیته و منشور المپیک هماهنگ کنیم تا سیاست های جمهوری اسلامی را با سیاست های کمیته بین المللی المپیک، شورای المپیک آسیا منطبق کنیم. و فدراسیون های جهانی تا بالاخره اتفاقات خوبی برای ورزش کشور بیفتد عزیزم.

وی تاکید کرد: موفقیت در عرصه های بین المللی پیش رو به ویژه بازی های آسیایی هانگزو و المپیک پاریس مهمترین برنامه ای است که به امید خدا فعالیت های خود را از سر خواهیم گرفت.

ورزش در بحث توزیع اعتبارات و حمایت ها سرکوب شده است

دبیرکل کمیته ملی المپیک اضافه کرد: با وجود اینکه فکر می کنم ورزش همیشه سرکوب شده است به ویژه از نظر اعتباری و حمایتی، اما جایگاه و برند کمیته ملی المپیک بسیار بزرگ، ارزشمند و قابل احترام است که تلاش می کنیم هماهنگی لازم را انجام دهیم. با شورای اجرایی به ویژه با رئیس کمیته. بودجه و حمایت از این برند را با اعتبار و ارزش آن تنظیم کنید.

در پایان این دیدار محمود خسروی وفا رئیس کمیته ملی المپیک با اهدای لوح و از زحمات کیکاوس سعیدی در عرصه ورزش قدردانی کرد.

در این جلسه مشاوران روسا و روسای معاونت های تاریخ شفاهی، امنیت بین الملل، انفورماتیک، موزه ملی ورزش، لجستیک و پشتیبانی، تشریفات، همبستگی المپیک و روابط عمومی کمیته ملی المپیک و همچنین مدیر اداری و معاون آموزشی و پژوهشی آکادمی ملی المپیک حضور داشت

دیدگاهتان را بنویسید