مانع بزرگ برای فارسی شدن محمد محبی

مانع بزرگ برای فارسی شدن محمد محبی

محمد محبی وینگر فنی بوشهری در سپاهان گلزنی کرد و در دوران مربیگری ویلموتس نیز به تیم ملی دعوت شد. در صورت خرید نهایی مغانلو توسط سپاهان، محبی از سوی تیم پرتغالی سانتا کلارا پیشنهاد شد و مدیران سپاهان محبی را برای خرید شهریار از این باشگاه پرتغالی درگیر کردند.

محبی فصل گذشته بیشتر نیمکت نشین بود و نتوانست به درستی و شاید در لیگ پرتغال موفق شود. این باعث شد محبی تیم ملی را از دست بدهد. ذخیره های متوالی، از دست دادن تیم ملی و رسیدن چند پیشنهاد خوب از ایران باعث شد تا تصمیم به بازگشت بگیرد و بخواهد در سال قبل از جام جهانی در ایران بازی کند. این چیزی است که بسیاری از لژیونرهای فوتبال ما به دنبال آن هستند.

همانطور که خود محبی تایید کرد پرسپولیس یکی از مشتریان جدی این بازیکن است و می خواهد برای فصل آینده محبی را جذب کند. گفته می شود خود این بازیکن به شدت از پیشنهاد پرسپولیس استقبال کرده و علاقه دارد فصل آینده برای این تیم بازی کند. با این حال کسب رضایت بزرگترین مشکل محبی برای فسخ قرارداد با سانتا کلارا و بازگشت به ایران است.

قرارداد محبی با این باشگاه 3 ساله است و 2 فصل دیگر نیز باقی مانده است. محمد در روزهای اخیر بارها رضایت خود را درخواست کرده و در این باره با سران سانتا کلارا صحبت کرده است اما هنوز نتوانسته رضایت این تیم را جلب کند. باشگاه سانتا کلارا برای جلب رضایت محبی یک میلیون دلار درخواست کرده است که مبلغ هنگفتی است. باشگاه پرسپولیس که به خیلی ها بدهکار است و در شرایط سخت مالی قرار دارد نمی تواند این مبلغ را بابت رضایت نامه محبی بپردازد و برای پرسپولیسی شدن این بازیکن یا باید از مدیران سانتا کلارا تخفیف بگیرد یا به صورت قرضی از این تیم جدا شود. بودن.

گفتنی است محبی و مدیران سانتا کلارا همچنان در حال مذاکره برای توافق و جدایی از این تیم هستند و باید دید در روزهای آینده تکلیف این بازیکن برای پیوستن به پرسپولیس چیست.

دیدگاهتان را بنویسید