ماه درخشان به دلیل پارس سگ از درخشش باز نمی ایستد


ساعت: 09:55
تاریخ انتشار: 14/01/01
کد خبر: 1817400

سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل در ژنو در واکنش به وقاحت نماینده رژیم صهیونیستی در قبال سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: حیات رژیم اشغالگر قدس در گرو ایجاد بی ثباتی به هزینه دیگران است. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ نماینده رژیم صهیونیستی در شورای حقوق بشر سازمان ملل در سخنانی که ربطی به دستور کار اجلاس سران ندارد، به جمهوری اسلامی ایران برای حمله موشکی به مرکز خرابکاری موساد در اربیل حمله کرد و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را متهم کرد. برای بی ثبات کردن منطقه

اسماعیل بکایی خامنه، سفیر ایران و نماینده دائم سازمان ملل در ژنو در پاسخ به این سخنان توهین آمیز، ماهیت ایدئولوژی این رژیم را تشریح کرد: «صهیونیسم اساساً برای حفظ و توسعه بر «بی ثباتی» تکیه دارد. محمد شهید علم) «منطق پایداری صهیونیسم» می نامد.

بکایی افزود: صهیونیسم ذاتاً بی ثبات کننده است و این واقعیت در زندگی کوتاه اما غم انگیز رژیم صهیونیستی مشهود است. عنصری که ضامن بقای این رژیم است چیزی جز تداوم تنش ها و درگیری های غرب با جوامع اسلامی نیست و این ویژگی ذاتی و نه تصادفی فلسفه صهیونیسم است.

وی با اشاره به گزارش‌های اخیر سازمان‌های بین‌المللی و گزارشگر شورای حقوق بشر مبنی بر معرفی رژیم صهیونیستی به عنوان یک نظام آپارتاید و نژادپرست، گفت: برای اعلام، گرفتن زمین‌های آنها و تخریب خانه‌هایشان.

بکایی افزود: رژیم صهیونیستی بر اساس این منطق بی ثبات کننده، داعش را شریک مفیدی برای خود می داند زیرا آنها را برای بی ثباتی و بی ثباتی جوامع اسلامی مفید می داند. در نتیجه ایجاد بحران و هرج و مرج به نماد ویژه رژیم صهیونیستی تبدیل شده است و تروریسم و ​​ترویج خشونت تخصص آنهاست.

نماینده دائم کشورمان در ژنو با یادآوری حقیقت مندرج در قطعنامه 3379 10 نوامبر 1975 که صهیونیسم را با نژادپرستی و آپارتاید می شناسد، تاکید کرد: بیانیه مندرج در این قطعنامه برابری صهیونیسم با آپارتاید بیش از هر زمان دیگری بوده است. ثابت شده است.

سفیر کشورمان ادامه داد: اکنون با این اوصاف جای تعجب نیست که از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان مصمم ترین نیرویی که به دنبال ریشه کن کردن داعش و افراط گرایی و تروریسم خشن در منطقه است عصبانی هستند. اما به قول مولانا شاعر بزرگ پارسی، ماه درخشان به دلیل پارس سگ ها از درخشش باز نمی ایستد.

مه نور را می برد و سگ آه می کشد همه آه می کشند

روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ۲۲ اسفندماه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: در پی جنایات اخیر رژیم جعلی صهیونیستی و اعلام قبلی مبنی بر بی پاسخ ماندن جنایات و شرارت‌های این رژیم رسوایی، «توطئه مرکز راهبردی صهیونیستی و شیطان «در عراق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی موشک های قدرتمند و هدفمند شلیک کرد.
به گفته برخی منابع غیررسمی، تعدادی از جاسوسان رژیم صهیونیستی در این عملیات دفاعی در کشورمان کشته یا زخمی شدند.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید