ماه ها پیش مرگ مهسا امینی را برنامه ریزی کردند


ساعت: 13:48
تاریخ انتشار: 20/08/1401
کد خبر: 1910103

همرزم شهید سلیمانی گفت: طبق نقشه دشمن قرار بود مهسا امینی در همان روز و در همان مکان بمیرد و چند ماه بود که این کار را می کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش تبریز بیدار ، سردار رحیم احمد شامگاه پنجشنبه در یادواره شهدای منطقه فیضیه در مسجد حاج کاظم اظهار داشت: شرایط کشور و جامعه ایجاب می کند که به گذشته برگردیم و ببینیم چه اتفاقی افتاده تا ارزش ها را درک کنیم. و تاثیر شهدا در این حوادث

وی افزود: امام خمینی (ره) علیه طاغوت قیام کردند و مردم از امام خود حمایت کردند و موفق شدند طاغوت را شکست دهند. دشمنان به انقلاب آمدند و خواستند انقلاب را بدزدند و امام (ره) سیلی به دهانشان زد و شعار «نه شرقی نه شرقی» را سر داد.

این فرمانده جبهه مقاومت اسلامی خاطرنشان کرد: آن زمان آمریکا به ما می گفت حالا که نه شرق و نه غرب را اعلام کردید، اجازه دهید ما صاحب خودمان شویم. امام (ره) فرمودند شما اشتباه می کنید، پروردگار ما خداست و هر که مولای او خداست باید در میدان باشد و در آن راه تلاش کند.

وی ادامه داد: در اولین مذاکرات آمریکا به ایران اعلام کرد که ما نمی‌خواهیم ایران یک کشور باشد، یکی از دلایلی که ما با آمریکا مذاکره نمی‌کنیم و مخالف آن هستیم این است که آمریکا اقتدار و اعتقادات ما را قبول ندارد. چرا باید مذاکره کنیم؟؟

سردار وارو اقدم با اشاره به تهدیدات و اقدامات غیرانسانی آمریکا علیه ایران افزود: ما به آمریکا می گوییم که ما عزت، استقلال و همت داریم. تو کی هستی که ما را قبول نکنی؟ ما نزدیک به 44 سال است که با آمریکا ارتباط داریم، به هر آنچه می خواستیم رسیدیم و به خواسته هایمان رسیدیم و همه اینها با خون شهدا و خون آنها به دست آمد.

وی با بیان اینکه آمریکا می خواست انقلاب ما پیروز نشود، تصریح کرد: خدا خواست و انقلاب ما پیروز شد، بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، آمریکا، گروه های مارکسیست، اقلیت پرستان، سلطنت طلبان، مردم عرب، ضد انقلاب و شاه پرستان و …. بسیج شدیم تا ایران را خفه کنیم، اما ما اراده کردیم و از انقلاب خود دفاع کردیم و پیروز شدیم. در این راه، رئیس جمهور و نخست وزیر ایران شهید شدند، اما ما ایستادیم و بینی آمریکا را به خاک مالیدیم.

فرمانده قرارگاه حضرت زینب (س) در سوریه تصریح کرد: آمریکا نتوانست به خواسته های خود عمل کند، جنگ را بر ما تحمیل کردند، غیورمردان و لشکر همیشه فاتح عاشورا بدن دشمن را به لرزه درآوردند و سینه و قسمتی از آنها را پوشانیدند. خاک را به دشمن ندادیم.

وی اذعان داشت: رزمندگان ما در 8 سال دفاع مقدس قهرمانانه ایستادند تا ذره ای خاک نخورند، هرچند تکنولوژی دنیا و اجماع جهانی طرف صدام بود. القاعده و طالبان برای نابودی قدرت سوم جهان ایجاد شدند که در جوانی شکست خورد و در ادامه استراتژی نظامی شیعه و سنی شکست خورد.

وی با بیان اینکه آمریکا میلیاردها دلار برای ایجاد داعش هزینه کرد، خاطرنشان کرد: آمریکا از سراسر جهان داعش را جذب کرد و حدود 11 هزار نفر از آنها فرانسوی بودند که در سوریه بودند.

سردار سردار اقدم گفت: زمانی که می خواستند به مرز ایران برسند و عملیات گسترده ای انجام دهند، خدا خواست و دماغ آمریکا را به زمین زدیم.

وی خاطرنشان کرد: رهبر ما قدرت و شجاعت داشت و نگذاشت داعش وارد ایران شود و گفتند با دشمنان ایران ده ها کیلومتر از مرز ایران بجنگید همه دنیا گفتند اسد باید برود و ولایت. باقی ماند و سوریه آزاد شد.

این فرمانده جبهه مقاومت اعلام کرد: خون شهدا و مقاومت انقلاب را بیمه می کنیم و در مقابل آمریکا پیروز می شویم.

وی با بیان اینکه ایران سرکوب نمی شود، تصریح کرد: آمریکا در جنگ برای اقدام نظامی و امنیتی شکست خورده است و 50 سال بعد نمی تواند از چپ به ایران نگاه کند و ترامپ سه بار می خواست به ایران حمله کند. و یک پهپاد برای شناسایی به ایران فرستاده شد و دولت ایران توانست هواپیما را شناسایی و آن را زمین گیر کند.

سردار احمد به اغتشاشات اخیر در کشور اشاره کرد و گفت: بر اساس نقشه دشمن قرار بود مهسا امینی در همان روز و در همان مکان بمیرد و از چند ماه پیش برنامه ریزی کرده بودند. بعدا بیانیه صادر کردند و کشتند.

وی با اعلام اینکه کشور ما مشکل دارد و اعتراض حق مردم است، خاطرنشان کرد: ما نوکر مردم هستیم اما معاندان حساب جداگانه ای دارند و با آنها برخورد خواهیم کرد و تا امروز منتظر بودیم.

همرزم شهید سرلشکر حاج قاسم سلیمانی تاکید کرد: وقتی به حجاب، مسجد، قرآن و پرچمی که چندین شهید رسیده اند، حرمت نهضت شهادت چیزی عایدشان نمی شود، مفسد و مزدور هستند و خفه می شوند. .

سرانجام گفت: دشمن یک هدف دارد که اراده ما را سست کند و بین ما تفرقه بیاندازد. نظام جمهوری اسلامی ایران به برکت وعده های قرآن عزت و اقتدار خود را حفظ خواهد کرد. ما باید معیشت و مشکلات مردم را حل کنیم اما در برابر دشمن تسلیم ذلت نخواهیم شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید