حادثه مهسا امینی و اغتشاشات از پیش برنامه ریزی شده; وقتی حریفان رنگ واقعی خود را نشان می دهند


ساعت: 13:33
تاریخ انتشار: 30.06.1401
کد خبر: 1898813

دشمنان به دنبال حمله به انقلاب اسلامی هستند.

حادثه ای که از مهسا امینی آغاز شد و به عمق هوس های شیطانی دشمنان رسید. آتش زدن قرآن و پرچم جمهوری اسلامی و غیره که نشان می دهد آرزوی معالندین همان آرزوی اربابانشان است که خواهان آرمان های انقلاب اسلامی و تخریب بنیان خانواده ها و اسلامی هستند. فرهنگ.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش موکل ایلام بیدار، این روزها شاهد فضای داغی در کشور هستیم و عناصر مرتبط با ضد انقلاب از مردم فریب خورده برای اهداف شوم خود استفاده می کنند، همچنان نیاز به تبیین جهاد وجود دارد. تا مردم فریب راه را بدانند و با عناصر ضد انقلاب برخورد کنند از مردم دوری کنید.

موضوع زنان و حقوق بشر همواره دستاویزی برای تحقق اهداف جبهه استکبار در کشورهای دیگر است و آزادی الگوی غربی ارائه می شود تا کشورها از فرهنگ خود فاصله بگیرند و در نتیجه در دام استعمار مدرن بیفتند. یعنی استعمار که بدون هیچ جنگ ملی گرفتار می شود

امروزه برخی از سلبریتی ها، بازیگران سینما، عوامل داخلی با جبهه استکبار هماهنگ شده و از موقعیت خود به نفع تابعیت دوم خود استفاده می کنند و در نتیجه به تابعیت دوم خود خدمت می کنند و فقط در ایران فعالیت کاری دارند و درآمدزایی می کنند، اما این سرمایه برای تابعیت دوم خود را دارند، و کسانی هستند که کورکورانه به آنچه می گویند اعتقاد دارند.

پس از چندین سال اپیدمی ویروس کرونا؛ اربعین امسال با شادی و نشاط خاصی برگزار شد و حضور همه اقشار مردم در کربلا صحنه های زیبایی از اتحاد و همدلی را رقم زد که موجب دلسردی جبهه استکبار شد، از این رو برای رفع اربعین برنامه ریزی کردند.

حادثه ای که از مهسا امینی آغاز شد و به عمق هوس های شیطانی دشمنان رسید. آتش زدن قرآن و پرچم جمهوری اسلامی و غیره که نشان می دهد آرزوی معالندین همان آرزوی اربابانشان است که خواهان آرمان های انقلاب اسلامی و تخریب بنیان خانواده ها و اسلامی هستند. فرهنگ.


وقتی حریفان رنگ واقعی خود را نشان می دهند

رضا قدری کارشناس سیاسی و مدرس دانشگاه در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار گفت: از لحظه اعلام خبر فوت مهسا امینی تا ورود سلبریتی ها فیلمنامه از پیش تعیین شده بود.

وی افزود: مرگ مهسا امینی بر اثر تومور و سکته بود اما این همان چیزی بود که جبهه ضد انقلاب برای رسیدن به اهداف خود یعنی کشتار و بهره برداری از عواطف مردم به آن نیاز داشت.

قدری همچنین گفت: در مرحله دوم سلبریتی ها به میدان آمدند و محتوای از پیش تعیین شده را منتشر کردند، لازم به ذکر است که این گونه فعالیت ها از نظر مالی برای آنها مفید بوده یا مطابق تابعیت دوم بوده و باید وفاداری خود را به شهروندی دوم نشان دهند. برای مبالغ هنگفتی پیام ها را در صفحات شخصی خود اثبات کرده یا پست کنید.

این مدرس دانشگاه گفت: قطعا جایگاه سلبریتی ها احساسات عمومی مردم را برمی انگیزد ضمن اینکه شایعات به سرعت منتشر می شود.

این کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: رهبری پس از آن وظیفه دارند خیابان ها را شلوغ کنند و با نمادها مبارزه کنند تا مردم را جمع کنند که ریشه در برنامه های جبهه ضد انقلاب دارد و مردم باید مراقب باشند فریب توطئه های آنها را نخورند. .

قدری خاطرنشان کرد: همه ما از درگذشت مهسا امینی ناراحت هستیم اما بسیاری از برادران و خواهران ما به دست عوامل ضد انقلاب داخلی و خارجی کشته شدند و خواست ما باید انتقام از کسانی باشد که در طول تاریخ جنایات بی شماری را علیه مردم انجام داده اند. جمهوری اسلامی..


fbf9934b 3974 4a03 ac67 4d902c7689b5 خبر خاکستری


پرچم ایران برافراشته است تلاش دشمنان برای تضعیف مواضع جمهوری اسلامی ایران بی نتیجه بوده است

خجت بلوچی مدرس دانشگاه و سواد رسانه ای در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران در موقعیتی قرار دارد که دشمنان نمی توانند جایگاه آن را تضعیف کنند.

وی افزود: ضدانقلاب داخلی و خارجی برای ایجاد ناامنی در کشور دست به عملیات روانی، ترور، شایعه پراکنی و… زده اند.

بلوچی خاطرنشان کرد: دشمنان تلاش می کنند دستاوردهای نظام و جایگاه ایران را در جهان متزلزل کنند اما تلاش آنها برای تضعیف جایگاه جمهوری اسلامی ایران بی نتیجه است.

این مدرس دانشگاه گفت: مردم باید پشت پرده رسانه را بشناسند و به راحتی گول ظواهر را نخورند و مطالبات خود را برای مبارزه با دشمنان انقلاب و پیشرفت اقتصادی مطرح کنند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید