ماکارونی در 70 درصد فروشگاه های البرز توزیع شد/ 540 مورد تخلف صنفی


ساعت: 11:35
تاریخ انتشار: 1401/02/19
کد خبر: 1837463

سعید نورالهی گفت: کارخانجات ماکارونی مورد بازرسی قرار گرفت و کالاها به البرز صادر شد تا مشکلی برای تامین ماکارونی در کشور نداشته باشیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سعید نورالهی معاون تعزیرات حکومتی استان البرز نیز با بیان اینکه متاسفانه در 5 روز گذشته مشکلاتی در زمینه عرضه ماکارونی و روغن در بازار وجود داشته و خلاء احساس شده است، گفت: با توجه به شرایط موجود در استان البرز، ماکارونی و روغن کشی در بازار عرضه می شود. وی در گفت و گو با تیتریک گفت:

نورالهی افزود: روغن مغازه ها در حال پر شدن است و انتظار داریم از فردا در سوپرمارکت ها عرضه شود. از روز پانزدهم کارخانجات ماکارونی بازرسی و اجناس صادر شد تا مشکل خاصی برای تحویل نداشته باشیم. ماکارونی در کشور.”

وی گفت: روزانه 8 تیم بازرسی مشترک با حضور قاضی بازار البرز را رصد می کنند. روز گذشته 2100 بازرسی انجام و 540 پرونده تشکیل شد. این پرونده ها به صورت فوری و فوری توسط دستگاه های جنایی دولتی بررسی می شود. شد.

نورالهی گفت: با اصلاح قوانین سازمان تعزیرات حکومتی میزان جرائم به 25 برابر افزایش یافت.

معاون تعزیرات حکومتی آلبورگ در خاتمه با اشاره به اینکه این اصلاحیه منجر به تشکل های صنفی بیشتر می شود، گفت: مردم می توانند برای رسیدگی به تخلفات گزارش شده با تلفن های صمت 124 و 135 تعزیرات حکومتی تماس بگیرند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید