ما انتظار داریم تیم های فوتبال جوانان همانند سال 2018 به جام جهانی راه پیدا کنند

ساعت: 16:07
تاریخ ارسال: 1301/10/12
کد خبر: 1921640

نشست رئیس فدراسیون با اعضای هیات رئیسه و سرمربیان تیم های فوتبال جوانان و نوجوانان ایران برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ دیدار مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال با میرشاد مجدی عضو هیئت رئیسه و رئیس کمیته جوانان فدراسیون، صمد مرفاوی سرمربی تیم ملی جوانان ایران و حسین عبدی سرپرست سرمربی تیم ملی جوانان ایران امروز در مرکز ملی فوتبال برگزار شد.

در این دیدار که بیش از دو ساعت به طول انجامید، رئیس فدراسیون فوتبال با ابراز خرسندی از حضور دو چهره ارزشمند فنی ملی به عنوان سرمربیان تیم های ملی جوانان و جوانان گفت: و جوانان در راه مطلوب من انتظار دارم هر دو تیم مانند سال 2018 به جام جهانی صعود کنند. فدراسیون فوتبال با وجود همه سختی ها و مشکلات تمام تلاش خود را برای رسیدن به این هدف انجام خواهد داد. در مجموع فوتبال کشور از این استعدادهای درخشان حمایت خواهد کرد.

در ابتدای این جلسه میرشاد مجدی رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال به تشریح روند تمرینات این دو تیم در ماه های اخیر پرداخت. همچنین صمد مرفاوی سرمربی تیم جوانان ایران ضمن قدردانی از حمایت های صورت گرفته از این تیم گزارش فنی ارائه و دو درخواست از رئیس فدراسیون فوتبال مطرح کرد.

اولین مورد همراهی تمامی بازیکنان باشگاه تا اردوی نهایی منتهی به مسابقات قهرمانی آسیا بود که قرار شد با همکاری باشگاه ها انجام شود. موضوع دوم ایجاد یک اردوی تدارکاتی خارجی دیگر در ادامه اردوهای بین المللی قبلی بود که رئیس فدراسیون با این درخواست موافقت کرد.

حسین عبدی، سرمربی تیم ملی جوانان ایران نیز در این دیدار اظهار داشت: شبانه روز تلاش می کنیم تا در مسابقات قهرمانی آسیا موفق شویم. امیدوارم با توجه به کیفیت تیم بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم. “

دیدگاهتان را بنویسید