ما با مانور موشک‌های بالستیک صدها میلیون دلار از هزینه‌های دشمن را کاهش داده‌ایم.

ساعت: 15:23
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۰۳
کد خبر: 1794592

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از اجرای عملیات مشترک موشکی و بدون سرنشین در آخرین مرحله رزمایش هفدهم پیامبر اعظم (ص) خبر داد و گفت: حمله همه جانبه به هدف و قابلیت مانور موشک های بالستیک از شاخصه های رزمایش مرحله آخر است. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از هرمز; امیر سرتیپ امیرعلی حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه آخرین مرحله رزمایش مشترک پیامبر اعظم هفدهم (ص) در جمع خبرنگاران از عملیات مشترک با موشک و پهپاد در این بخش گفت: تمرین و گفت: خدا را شکر دیدیم که هر دو شلیک دقیق بود و موشک ها و پهپادها دقیقاً در نقاط مورد نظر فرود آمدند.

وی حمله همه جانبه و 360 درجه به هدف و قابلیت مانور موشک‌های بالستیک را از ویژگی‌های این بخش از دکترین عنوان و خاطرنشان کرد: اسلام کار دشمن را بسیار به دست آورده و سخت کرده است و با این اقدام صدها میلیارد دلار هزینه شده است. توسط دشمنان ما دیگر ارزش آن را ندارند زیرا آنها دیگر نمی توانند دقیقاً پیش بینی کنند که این موشک ها از کجا و از کجا می آیند.

سردار حاجی زاده پرتاب پهپادها در قالب چند سکوی پرتاب را از دیگر موارد استثنایی رزمایش برشمرد و گفت: این اقدام حجم آتش ما را افزایش داده و در عین حال تعداد زیادی پهپاد مهاجم را به سمت هدف حرکت می دهد و تقریباً همه سامانه‌های دفاعی می‌توانند اشباع را رهگیری کنند و تلفیق این قابلیت‌ها با قابلیت‌های موشکی به امنیت کشور کمک می‌کند و دهان دشمنانی را که هر روز علیه ایران صحبت می‌کنند، خاموش می‌کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید