ما بسکتبالیست ها را بعد از مسابقات ترک نمی کنیم


ساعت: 20:10
تاریخ انتشار: 1301/03/24
کد خبر: 1856073

فتانه ملک: تیم بسکتبال نوجوانان دختر برای اولین بار به مسابقات خارجی اعزام می شود/ قصد داریم از مربی خارجی استفاده کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ نایب رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال گفت: تیم بسکتبال زیر 16 سال دختران هفته آخر تمرینات خود را برای اعزام به دسته B آسیا سپری می کند.

فتانه ملک نایب رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال در خصوص آخرین وضعیت تیم ملی بسکتبال بانوان گفت: تیم بسکتبال زیر 16 سال دختران برای اعزام به دسته B آسیا تمرین می کند. آنها هفته آخر اردوی خود را با اعزام به آسیا می گذرانند. امیدواریم با این فرصت کوتاه و کادر فنی خوب بتوانند بهترین نتیجه را کسب کنند.

وی ادامه داد: کشورهایی مانند اردن، لبنان و قزاقستان حریفان تیم ما هستند. این رده سنی برای اولین بار به مسابقات اعزام می شود. ما تا به حال در این دسته حضور نداشتیم و سعی کردیم بهترین تیم ممکن را دعوت کنیم تا نتیجه خوبی کسب کنند.


مالک درباره پیش بینی خود از کیفیت تیم گفت: این بچه ها جوان و آینده دار هستند. بعد از برگزاری اردوها و مسابقات به عنوان سرمایه گذاری برای دسته های بعدی که بتوانیم استفاده کنیم باقی نمی ماند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا قبل از اعزام اردوی دیگری داشتند، گفت: هفته آخر اردو را سپری می کنیم و اول تیرماه زمان اعزام است. بازیکنان باید همزمان برای سفر خود آماده شوند و امروز در سالن آزادی دیداری دوستانه خواهند داشت.

نایب رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال نیز با اشاره به وضعیت تیم سه نفره تصریح کرد: حدود 26 کودک را در استان مرکزی جمع کردیم و هفته گذشته اردوی دیگری در قزوین برگزار شد. در پایان این هفته یک اردوی 3 روزه در تهران خواهیم داشت و آخرین اردوی ما در آکادمی ملی المپیک خواهد بود.

فتانه ملک که با رادیو ورزش صحبت می کرد، وضعیت مربیان را اینگونه ارزیابی کرد: در بحث مربیانی که هم دانش لازم را دارند و هم می توانند از مربیان خارجی همزمان برای بالا بردن سطح فنی استفاده کنند، رویکردهای متفاوتی داریم. برای ارزیابی مربیان مختلف سعی کردیم در کنار همه اردوها مربیانی از استان های دیگر نیز داشته باشیم. با این کار می توان از تجربیات این مربیان بیشتر استفاده کرد و دانش فنی آنها را افزایش داد.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید