بسکتبالیست های زنجانی به مسابقات جهانی راه یافتند


ساعت: 17:43
تاریخ انتشار: 1401/10/14
کد خبر: 1842869

دبیر شورای ورزش جانبازان و معلولین زنجان:

دبیر شورای ورزش های جانبازان و معلولین زنجان گفت: بسکتبالیست های زنجانی به مسابقات جهانی هانگژو چین راه یافتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رضا محمدی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی با اشاره به کسب مدال های کسب شده توسط تیم های بسکتبال نشسته مردان و زنان ایران در رقابت های آسیایی و اقیانوسیه و انتخابی مسابقات جهانی گفت:

وی با بیان اینکه محسن بیگدلی ورزشکار زنجانی با ویلچر در تیم بسکتبال مردان ایران در این مسابقات حضور داشت گفت: سحر حیدری و رقیه امیری به عنوان ورزشکار و آذر معین پور به عنوان مربی در این مسابقات ورزشی حضور داشتند.

دبیر شورای ورزش جانبازان و معلولین زنجان با بیان اینکه تیم بسکتبال با ویلچر ایران در این رویداد ورزشی موفق به کسب مقام دوم شد، تصریح کرد: تیم بسکتبال با ویلچر ایران موفق شد مقام سوم این رویداد ورزشی را کسب کند.

وی با بیان اینکه سه تیم اول این رویداد ورزشی به جام جهانی دعوت خواهند شد، گفت: تیم های بسکتبال با ویلچر بانوان و آقایان ایران در مسابقات جهانی هانگژو چین سهمیه کسب کردند.

محمدی با بیان اینکه مسابقات لیگ دسته اول والیبال نشسته تیرماه برگزار می شود، ادامه داد: فرصت دارد در این رویداد ورزشی میزبان استان زنجان باشد.

وی با بیان اینکه مسابقات دو و میدانی قهرمانی جوانان کشور تیرماه برگزار می شود، گفت: انتخابی تیم ملی تیراندازی ایران در تیرماه برگزار می شود.

دبیر شورای ورزش های جانبازان و معلولین زنجان با بیان اینکه حدود 300 ورزشکار در این هیئت عضویت دارند، گفت: 40 تا 45 ورزشکار در این هیئت سابقه مدال آوری در مسابقات بین المللی ورزشی را دارند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید