ما تاکنون 7 مدال کسب کرده ایم. مسئولین تیراندازی باید از حمایت ویژه برخوردار باشند


ساعت: 15:55
تاریخ انتشار: 09/05/1401
کد خبر: 1913823

دیدار رهبری کمیته ملی المپیک با رئیس فدراسیون تیراندازی؛

رئیس فدراسیون تیراندازی گفت: در این مدت 6 ماموریت در رشته تفنگ، تپانچه و اهداف پرنده داشتیم که تیراندازان ما 7 مدال کسب کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، محمود خسروی وفا رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان به همراه غلامرضا نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی و نایب رئیس کمیته ملی المپیک و سید محمد شروین اسبقیان رئیس فدراسیون جانبازان و معلولان ظهر امروز شنبه 14 آذرماه با حضور در فدراسیون تیراندازی با قربانی مرتضی قربانی دیدار و گفتگو کردند.

در این جلسه مهدی مبینی و کبری گیاهی دبیر کل و نایب رئیس فدراسیون تیراندازی، چنگیز مصیب زاده عضو هیات رئیسه فدراسیون و نماینده باشگاه های تیراندازی کشور نیز حضور داشتند.

مرتضی قربانی رئیس فدراسیون تیراندازی گزارشی از فعالیت های فدراسیون تیراندازی و مدال آوری ورزشکاران این رشته و کسب اولین مدال المپیک پاریس توسط بانوی تیرانداز کشورمان ارائه کرد و گفت: در این کوتاه برای در دوره حضورم در فدراسیون 6 ماموریت در رشته تفنگ، تپانچه و اهداف پرنده داشتیم که تیراندازان ما 7 مدال کسب کردند. همچنین هانیه رستمیان در مسابقات جام جهانی مصر اولین سهمیه کاروان ایران در المپیک پاریس را کسب کرد.

وی در ادامه افزود: تیراندازی یک رشته تجهیزات محور است و نیاز به اسلحه و مهمات دارد. با توجه به اینکه تاکنون 7 مدال در این رشته ورزشی کسب کرده ایم. مسئولان باید حمایت ویژه ای از تیراندازی داشته باشند، تیراندازی مدال آور است و در کنار کشتی، وزنه برداری و تکواندو جزو چهار رشته مدال آور المپیکی است و از وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک و مجلس درخواست داریم حمایت کنند. این رشته

رئیس فدراسیون تیراندازی تاکید کرد: در این مدت بیش از 4200 نفر از سراسر کشور در سه رشته تفنگ، تپانچه و اهداف پرنده در مسابقات جایزه بزرگ، مسابقات آزاد، لیگ برتر و دسته اول و استعدادیابی شرکت کردند. المپیک.

وی بیان کرد: امیدوارم چراغی که در تیراندازی روشن شد باعث شادابی مردم و جامعه ورزش شود. در پایان به جانبازان فداکار و برادران عزیزم محمود خسروی وفا، غلامرضا نوروزی و محمد شروین اسبقیان خیر مقدم می گویم و امیدوارم با حضور ایشان بسیاری از مشکلات ما حل شود.

دیدگاهتان را بنویسید