ما تمام تلاش خود را برای حمایت از فدراسیون ها انجام خواهیم داد / حتی 50 میلیارد برای کشتی ناچیز است

زمان: 20:22
منتشر شده در: 1400/07/19
کد خبر: 1775356

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: “وظیفه ما و وزارت ورزش است که حمایت کنیم و ما همه تلاش خود را برای حمایت از فدراسیون ها انجام خواهیم داد.”

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سیدرضا صالحی امیری در مراسم تجلیل از ورزشکاران تیراندازی با کمان المپیک و پارالمپیک گفت: اگر امروز در آرامش زندگی کنیم مدیون خون شهدا هستیم. در کنار شهدا ، گروهی هستند که کمتر مورد توجه قرار گرفته اند. خوشبختانه در ورزش جانبازان و معلولان ما در زمینه های مختلف خوب درخشیدند و فدراسیون جانبازان و معلولین و خسروی اوفا عرصه ای برای این درخشش و مدال فراهم کرد.

وی افزود: شعبانی ، بهار رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان ، کادر فنی و هیئت های استانی نیز برای موفقیت کمانداران در المپیک و پارالمپیک تلاش کردند و در نهایت زهرا نعمتی و سایر ورزشکاران درخشیدند. اگر شخصی روی صحنه بیاید ، صد نفر از او حمایت می کنند و ما باید آنها را به خاطر بسپاریم.

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: در این دوران دشوار تاج و مشکلات اقتصادی ، ورزش باعث شادی خانواده ها می شود و ما این را در موفقیت کشتی و فوتبال مشاهده کرده ایم. ما باید سعی کنیم با برگزاری رویدادها از طریق رسانه ها ، ملت را خوشحال کنیم. این وظیفه ما و وزارت ورزش است که حمایت کنیم و ما قطعا هر کاری ممکن برای حمایت از فدراسیون ها انجام خواهیم داد.

صالحی امیری در مورد حمایت از مبارزه گفت: قبل از اینکه مبارزه را به المپیک اعزام کنیم ، حدود 50 میلیارد از طریق وزارت ورزش ، کمیته المپیک و سازمان برنامه و بودجه کمک کردیم. 27.5 PBO 15 میلیارد به وزارت ورزش و 6 میلیارد به کمیته ملی المپیک فدراسیون کشتی اهدا کرد که مبلغ کمی است و بخش های دیگر باید کمک کنند.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید