ما در دادگستری سرلشکر حاج قاسم سلیمانی هستیم


ساعت: 14:17
تاریخ انتشار: 1389/03/14
کد خبر: 1843363

حمیدی گفت: سردار سلیمانی الگوی موفق حکومت داری جهادی در کشور برای تمامی نهادهای اجرایی، قضایی و مقننه است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از «راه آرمان» حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی در دیدار با فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس در استان کرمان، با اشاره به اینکه هر موفقیتی تاکنون به برکت خداوند و خون شهدا بوده است، افزود: برای پیشرفت اهداف انقلاب اسلامی ایران در زمان ائمه انقلاب در خونشان اشتباه کردند و شهید شدند اما نزد پروردگارشان هستند.

وی صدقه زندگی سردار سپه شاه حاج حاج قاسم سلیمانی را بسیار بیشتر از ایام زندگی وی می داند و تاکید می کند: حاج قاسم پس از شهادت به دنیا آمد و برای آیندگان همیشه زنده خواهد بود و اگر خدا بخواهد در زمان ظهور امام زمان (عج) ع) نیز خدمت سربازی خواهد کرد. همانطور که در این مدت در مدرسه ولایت انجام داد.

وی با تاکید بر اینکه مکتب سردار سلیمانی دنیا را زیر و رو می کند، تاکید کرد: امروز رزمندگان و شهدا حافظ جامعه هستند.

وی خاطرنشان کرد: سرلشکر حاج قاسم سلیمانی در رفتار، اعتقادات، ولایت مداری و ولایت پذیری الگو هستند و همه ما موظفیم این الگو را هدف خود قرار دهیم. هر چه به شهید سلیمانی نزدیکتر باشد، موفق تر است. خواهد بود و بی شک سردار سلیمانی از امام راحل و مقام معظم رهبری الگو گرفته بود و هرکس به این اندیشه ها نزدیکتر باشد موفق تر خواهد بود.

وی عدالت و عدالت اساسی را از ویژگی های سردار سلیمانی برشمرد و ادامه داد: شهید سلیمانی همیشه تکیه گاه عادلانه را مد نظر داشته و کوچکترین نقصی در روحش وجود نداشت.

وی افزود: اندیشه ها و اندیشه های سردار سلیمانی بهترین راهبرد برای تعالی جامعه است و ما باید همانطور که در دوران حیات ایشان سرباز او بوده ایم، سرباز باشیم و با انگیزه برای رسیدن به اهدافش خدمت بیشتری را دنبال کنیم.

یکی از یادگاران دوران دفاع مقدس نیز در این نشست گفت: انتظار داریم در مدرسه حاج قاسم در تمام مناطق استان کرمان عدالت برقرار شود.

ابراهیم شهریاری معرفی مکتب سردار سلیمانی را از دیگر خواسته های فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس در استان کرمان دانست و تاکید کرد: لشکر جانبازان حاج حاجسم در استان کرمان راه اندازی شده است و آمادگی داریم با آن همکاری کنیم. قوه قضائیه در همه زمینه ها

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید