ما در مورد راه حل های ورزش های همگانی یاد می گیریم / شما یک فدراسیون موازی ایجاد می کنید تا ما را پایین بیاورید


ساعت: 19:05
تاریخ انتشار: 06/01/1401
کد خبر: 1892115

اعتراض رئیس فدراسیون عمومی به مصوبه وزارت ورزش

رئیس فدراسیون ورزش های همگانی با انتقاد از تصمیم وزارت ورزش مبنی بر جداسازی انجمن آمادگی جسمانی گفت: در خیابان در حال یادگیری تصمیم گیری هستیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ افشین ملایی با توجه به تقسیم شدن انجمن تربیت بدنی به فدراسیون و اینکه کلهر مدعی است در این خصوص از فدراسیون عمومی مشورت کرده است، اظهار داشت: همه ما باید به روح حاکم بر ورزش که صداقت است، فارغ از اینکه در این رشته باشد، پایبند باشیم. به نفع ما یا علیه ما..

وی ادامه داد: همین جا اعلام می کنم هیچ هماهنگی و جلسه ای از سوی وزارت ورزش با فدراسیون همه ملت ها برای جدایی این انجمن انجام نشده است. اگر فکر می کنند چنین جلسه ای بوده که من می گویم نبود، باید صورتجلسه و تصمیم گیری شود.

رئیس فدراسیون ورزش های همگانی با بیان اینکه کلهر در سفرهای استانی برخی استان ها با جدایی این انجمن موافقت کردند، یادآور شد: اما طبق اسنادی که در اختیار فدراسیون است، 31 هیئت با این تفکیک 100 درصد مخالفت کردند. آقای کلهر، برادر مذهبی من، در این سفرها که همه مخالف بودند با کی صحبت می کردید؟

وی تاکید کرد: منافع ملی یک اصل اساسی است. ما برای آنها برنامه ملی داشتیم. وقتی این انجمن های فعال را جدا می کنید. شما دارید یک فدراسیون موازی ایجاد می کنید تا فدراسیون ما را سرنگون کنید.

ملای توضیح داد: اگر با من مشکلی دارند به آنها بگویید. اگر وزارت ورزش مشکلی داشته باشد حاضرم از سمت خود صرف نظر کنم.

وی با بیان اینکه تصمیمات باید پشتوانه عقلانی و ملی داشته باشد، گفت: این تصمیم با آینده ورزش همگانی و آینده مردم همخوانی ندارد.

رئیس فدراسیون ورزش های همگانی تاکید کرد: دولت رئیس جمهور که حامی آن بودیم و هستیم، هیچ اقدامی برای حمایت از ورزش همگانی انجام نداد. امیدوارم قبل از اینکه مدیران انگیزه خود را از دست بدهند این تصمیم اصلاح شود. سجادی تحصیل کرده است و می تواند از روی هوس تصمیم بگیرد.

ملایی در پایان گفت: ما هیچ ارتباط تشکیلاتی با وزارت ورزش نداریم و اتفاقات بر ما که متولی ورزش همگانی هستیم پوشیده می ماند و در خیابان از آنها مطلع می شویم. چرا از تصمیمات وزارت ورزش اطلاعی نداریم، معاون رئیس جمهور باید با ذینفعان مشورت کند. چرا ما در تصمیم گیری های وزارتخانه دخالتی نداریم، چرا شامل حال ما نشدیم و این حکمرانی یک طرفه است.

دیدگاهتان را بنویسید