ما سربازان این کشور و سرزمین هستیم


ساعت: 13:40
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۲۵
کد خبر: 1903912

دارنده مدال پارالمپیک جهان گفت: ما سرباز این دیار و خاک هستیم و اکنون که کمتر از دو سال تا المپیک فرصت داریم از استاندار، مدیرکل ورزش، مسئولان باشگاه های صنعتی و … مطالبه داریم. برای ورزشکاران برنامه ریزی کنیم تا بتوانیم به افتخارات بزرگی برای کشور دست یابیم و استان را درک کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علیرضا مهتری دارنده مدال پارالمپیک در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز; وی ضمن تبریک روز پارالمپیک گفت: پس از بازی های پارالمپیک 2016 برزیل در سال گذشته برای دومین بار در مسابقات شرکت کردم و موفق به کسب نقره شدم و اکنون برای مسابقات جهانی 2023 پاریس و گوانگژو چین به تمرینات خود ادامه می دهم. جایی که در دو ماده پرتاب وزنه و پرتاب دیسک شرکت خواهم کرد و تمام تلاشم را برای کسب سهمیه بازی های پارالمپیک 2024 پاریس انجام خواهم داد.

مختاری ضمن تشکر از خانواده و برخی مسئولان از نامهربانی هایی که به او شده است گفت: حدود یک سال است که از پارالمپیک 2020 توکیو برگشته ام اما هنوز مراسمی برایم نگرفته اند و قولی هم داده نشده است. قبلا ساخته شده است و برای من که تنها مدال آور این مسابقات در اصفهان بودم هیچ برنامه ای نداشتند.

وی ادامه داد: در بحث شغلی از شهرداری، فولاد مبارکه، نمایندگان مجلس و… سوال کردم. برای من یک پلتفرم فراهم کند اما من هیچ پشتیبانی ندیدم.

مختاری در خصوص حضور ورزشکاران با پرچم کشورهای دیگر گفت: ورزشکارانی را در توکیو دیدم که با پرچم المپیک وارد مسابقات شدند اما همه ورزشکاران دوست دارند با پرچم کشورشان افتخار کنند و مدال بگیرند اما مسئولان ما باید دیدار کنند. حداقل انتظارات من یک معلولیت دارم آیا درخواست مسکن خیلی زیاد است؟ من در مورد مسکن یا کار ناامن هستم، با وجود اینکه دکترای ورزش دارم، افراد غیرورزشی را می بینم که در این سمت ها مشغول به کار هستند.


ce8e3240 219f 44a4 b568 0b8d1753303e خبر خاکستری


* رشد پارالمپیک ما در سال های اخیر بسیار خوب بوده است

دارنده مدال پارالمپیک درباره عشقش به سپاهان و رفتار این باشگاه گفت: به اصفهان و سپاهان بودنم افتخار می کنم و از مدیریت و هیات مدیره سپاهان هم تشکر می کنم اما آنها مرا در برنامه های مسئولیت اجتماعی قرار دادند که باعث می شود. غمگین چون از نظر اولین مدال آور بودن این باشگاه و باید بیشتر مورد توجه قرار بگیرم چون هرجا افتخاری کسب کردم پرچم سپاهان را با خود حمل می کنم.

وی درباره پیشرفت در سال های اخیر گفت: پیشرفت پارالمپیک ما در سال های اخیر بسیار خوب بوده است، به عنوان مثال چند سالی است که در والیبال اول جهان هستیم و با وجود تحریم هایی که در برخی زمینه ها اعمال شده است، اما با این وجود داریم. یک رشد عظیم

مختاری در پایان تصریح کرد: ما سربازان این دیار و خاک هستیم و اکنون که کمتر از دو سال تا المپیک فرصت داریم از استاندار، مدیرکل ورزش، مسئولان باشگاه های صنعتی و … خواهشمندیم. برای ورزشکاران برنامه ریزی کنید تا بتوانیم افتخارات بزرگی برای کشور به دست آوریم و استان را درک کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید