ما عجله کردیم و از تجربه برزیل باختیم


ساعت: 22:10
تاریخ انتشار: 14/04/04
کد خبر: 1878256

سرمربی و بازیکنان ایرانی پس از شکست مقابل خط بریل در لیگ ملت های والیبال صحبت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهدی جلوه پس از پایان هفتمین دوره رقابت های تیم ملی ایران در لیگ ملت های 2022 گفت: به بازیکنان تیم خسته نباشید می گویم که بازی خوبی ارائه کردند. بعد از برد آمریکا خیلی مصمم بودیم که نتیجه برد این تیم را هم در این دیدار به ارمغان بیاوریم، اما در یک سری نتایج بالا، تجربه بازیکنان برزیل و سرعت بازیکنان ایران باعث شد که بازی به نتیجه برسد. لطف.

وی با تاکید بر آنالیز خوبی که برای تیم حریف داشتند، گفت: برای بازی فردا آماده می شویم تا در شرایط بسیار بهتری بازی کنیم و نتیجه بهتری بگیریم.

تیم های ایران و برزیل امشب (جمعه 2 تیرماه) از گروه چهارم لیگ ملت های صوفیه به مصاف هم رفتند که شاگردان بهروز عطایی با نتیجه 3 بر صفر مغلوب رقیب قدرتمند خود شدند.


سعادت: در ست اول و دوم خوب بازی کردیم/ والیبال برد و باخت دارد

بردیا سعادت پس از دیدار تیم ایران مقابل برزیل گفت: بازی خوب و سختی داشتیم و سعی کردیم بعد از بازی دیروز برد را فراموش کنیم و بهترین بازی خود را به نمایش بگذاریم.

وی افزود: در ست های اول و دوم بازی خوبی داشتیم و تمام تلاش خود را انجام دادیم اما والیبال بازی برد و باخت است و امروز برای ایران باخت سکه بود.

سعادت با تاکید بر اینکه تسلیم نمی شویم، گفت: سعی می کنیم در ابتدا بهترین باشیم و البته نتیجه یک بازی خوب برد است که امیدوارم مسابقات بعدی را با نتیجه خوب پشت سر بگذاریم.


وادی: تجربه برزیلی ها به آنها کمک کرد

محمدطاهر وادی پس از شکست 3 بر صفر ایران مقابل برزیل در چهارمین روز از هفته دوم لیگ ملت ها افزود: ما به مصاف برزیل رفتیم و تمام تلاش خود را کردیم اما نشد.

وی افزود: در ست های اول و دوم بازیکنان ایران سنگ تمام گذاشتند. در مقطعی از بازی، ما بهترین تیم زمین بودیم، اما تجربه آنها (برزیلی ها) به آنها کمک کرد و همسرانشان واقعاً خوب بازی کردند و توانستند تیم ایران را شکست دهند.”

پاسور تیم ملی والیبال ایران ادامه داد: داور اشتباهاتی داشت اما بعد از باخت نمی توان از اشتباهات داوری صحبت کرد. به تیم برزیل تبریک می گویم، آنها خیلی بهتر از ما بازی کردند.

وی در خصوص آخرین بازی ایران در هفته دوم لیگ ملت ها که فردا (شنبه 13 تیرماه) مقابل کانادا برگزار می شود، گفت: به ریکاوری می رویم و انشاالله برای بازی با کانادا آماده می شویم. بیشتر از این بازی قوی تر است.”


عطایی: ما خوب جنگیدیم، اما برزیل بالغ تر بود. قطعا تمام انرژی خود را برای بازی فردا می گذاریم.

بهروز عطایی پس از دیدار تیم ملی ایران مقابل برزیل گفت: بازیکنان در ست اول و دوم بازی خوبی داشتند و خوب جنگیدند. مسابقه عادلانه و نزدیک بود. برزیل با تمام وجود بازی کرد و در آخرین لحظات پخته تر و کمتر اشتباه به نظر می رسید. در نتیجه بازی را به سود خود به پایان رساند.

وی افزود: در ست سوم بازیکنان از نظر روحی خسته شده بودند و با وجود تلاش ما برای کاهش اشتباهات فردی آنها، این اشتباهات منجر به پایان بازی به سود برزیل شد. همانطور که دیروز را فراموش کردیم باید بازی امروز را فراموش کنیم و برای بازی بعدی آماده شویم.

وی درباره داوری این دیدار نیز توضیح داد: داوری تاثیری در روند بازی نداشت اما اشتباهات زیادی را صادر کرد. اما این اشتباهات تاثیری در نتیجه بازی نداشت.

عطایی در پایان گفت: ما تمام انرژی خود را در رقابت با کانادا سرمایه گذاری خواهیم کرد. این تیم امروز بازی خوبی با صربستان داشت و تلاش می کنیم در رقابت ها با این تیم بازی خوبی انجام دهیم که نتیجه ای برای تیم ایران رقم بزند.


لوکارلی: از عملکرد ایران مقابل آمریکا شگفت زده شدیم/ سطح بسیار بالایی دارند

ریکاردو لوکارلی پس از پیروزی 3 بر صفر برزیل مقابل ایران در چهارمین روز از هفته دوم لیگ ملت ها افزود: برای ما شگفت انگیز بود که ایران چگونه مقابل آمریکا به پیروزی فوق العاده دست یافت.

وی افزود: این نتیجه قطعا سطح بسیار بالایی از والیبال ایران را نشان می دهد و به همین دلیل بسیار خوشحالم که امروز مقابل این تیم پیروز شدیم.

دریافت کننده قدرت تیم ملی والیبال برزیل درباره مصدومیت دسوسا گفت: برای هم تیمی ام (آلن دسوسا) بسیار متاسفم که او را در اواسط بازی از دست دادیم، اما برای پیروزی مقابل این تیم بسیار خوشحالم. ایران را برد.”

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید