مبلغ ودیعه کمک به بازنشستگان اجتماعی و کمیته امداد

مبلغ ودیعه کمک به بازنشستگان اجتماعی و کمیته امداد

در مراسم افتتاحیه گروه حمایت از زنان سرپرست خانوار، موسسه حمایت از زنان سرپرست خانوار نبی اکرم تیمره خمین (ره) همزمان با هفتمین روز از دهه مبارک فجر. دهه فجر افزود: یکی از اهداف اولیه سلامت، توانمندسازی خانواده های تحت پوشش و کمک به مددجویان در کسب استقلال مالی است.

وی افزود: گروه همیار مجموعه ای از زنان سرپرست خانوار نیازمند است که با حمایت های سازمان در تلاش برای رسیدن به استقلال اقتصادی و اجتماعی هستند و از فرصت های گروه برای توانمندسازی خود استفاده می کنند.

معاون سلامت اجتماعی اداره کل بهزیستی کشور هدف از تشکیل این گروه ها را کاهش مدت حمایت مستمر از سوی سازمان، کاهش سطح وابستگی جامعه هدف و افزایش اقتصادی، بهزیستی روانی و اجتماعی. بودن. -وابستگی زنان سرپرست خانوار و ارتقای سطح تحصیلات و مهارتهای آنان.

الا دادی ادامه داد: اعضای گروه پنج تا هفت زن و دختر هستند که سرپرست خانوار هستند و این گروه زیر نظر مرکز زندگی مثبت 6859 تشکیل شد.

وی با اشاره به اینکه هدف بهزیستی استان مرکزی ارتقای آموزش های مهارتی در بین جامعه هدف و خانواده های تحت پوشش است، خاطرنشان کرد: حرفه آموزی زنان تحت پوشش یکی از موضوعات مهم و برجسته این نهاد حمایتی است.

الا دادی بیان کرد: گروه حامیار نبی اکرم (ص) در حوزه پوشاک فعالیت می کند و برای آماده سازی کار برای راه اندازی خود 500 میلیون ریال وام دریافت کرده است.

وی سقف وام های بدهی به گروه را یک میلیارد و 400 میلیون ریال عنوان کرد و افزود: وام ها پس از ابلاغ پرداخت می شود.

الا دادی گفت: 65 میلیون ریال نیز برای ثبت نام گروه پرداخت شد.

معاون اجتماعی و بهداشتی اداره کل بهزیستی مرکزی یادآور شد: تجهیزات فعلی این مجموعه شامل هفت چرخ خیاطی متعلق به اعضای خود است و در راستای گسترش فعالیت خود سفارشات جاری را می پذیرد و می تواند با تولیدات رقابت کند. این گروه باید در بازار تجهیزاتی مانند میز، چرخ خیاطی و چاقو را خریداری کنند.