ودیعه یلدایی بازنشستگان اجتماعی و کمیته مددکاری

ودیعه یلدایی بازنشستگان اجتماعی و کمیته مددکاری

وام گیرندگان باید حساب خود را بررسی کنند که آیا مبلغ یلدی واریز شده است یا خیر…

میزان مستمری مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) در دی ماه با احتساب 20 درصد افزایش نسبت به نیمه اول سال، بر اساس برنامه افزایش 40 درصدی امسال نسبت به سال 1401 است. .

مستمری مشمولان مشمول طرح امداد کمیته امداد و بهزیستی کشور در مقابل 40 درصد ابتدای سال با 20 درصد افزایش مواجه است و هنوز خبری از پرداخت نیست.

هرچند روز گذشته وزیر تعاون از واریز مستمری ها خبر داد، اما بسیاری با رسانه ها تماس گرفتند و خواستار پیگیری و علت واریز نشدن مبالغ به حساب مشمولان شدند.

البته در کنار اقدامات مثبت دولت سیزدهم، تاخیر در پرداخت حقوق مشمولان تحت پوشش بهزیستی و کمیسیون امداد موجب آزردگی و ناراحتی این قشر آسیب پذیر شده است.

مردمی که در کنار ناراحتی های ناشی از معلولیت و گرانی درمان های ضروری که در دوره تورمی کنونی واقعا آزاردهنده و شکننده است، اکنون نگران عدم پرداخت تسهیلات هستند.

بر اساس گزارش‌های غیررسمی، علت عدم واریز یا تاخیر در واریز مستمری مشمولان کمیته‌های رفاهی و رفاهی، اختلال سیستمی در شبکه سپرده‌گذاری و پرداخت بانک‌ها به دلیل هم‌زمان با واریز حقوق کارکنان و کارگران در ابتدای هر ماه

با توجه به این اظهارات که چندان قانع کننده نیست، از نیمه شب اول آذرماه واریزها به ترتیب انجام می شود که به نظر می رسد واریز مستمری بگیران مجرد یک روز دیرتر از سایر مستمری بگیران باشد.