اعتبارات کار کمیته مددکاری استان مرکزی دو برابر شده است

ساعت: 16:11
تاریخ انتشار: 1400/10/14
کد خبر: 1797908

مومنی گفت: امسال میزان وام اشتغال نسبت به سال گذشته دو برابر شده است یعنی 245 میلیارد تن باید پرداخت شود که برای این امر نیازمند همکاری بانک ها هستیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; مجید مومنی مدیرکل کمیته همیاری استان مرکزی در دیدار با معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی گفت: جذب و 10 هزار نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم استخدام شده اند.

مومنی خاطرنشان کرد: ده درصد از جمعیت استان مرکزی یعنی . 46 هزار خانوار با جمعیت 85 هزار نفری تحت پوشش کمیته امداد هستند: خدمات کمیته امداد در راستای توانمندسازی است.

وی ادامه داد: امسال میزان وام اشتغال نسبت به سال گذشته دو برابر شده یعنی 245 میلیارد تن که برای این امر نیازمند همکاری بانک ها هستیم.

مدیرکل کمیته همیاری استان مرکزی گفت: در حال حاضر یک هزار و 808 مسکن مددجویان در دست ساخت است که از این تعداد 201 واحد به مشتریان تحویل داده شده و 487 واحد نیز تا پایان امسال تکمیل و تحویل می شود.

حسن میرزاهانی معاون اقتصادی استانداری مرکزی گفت: کار مددکاران کمیته حمایتی دارای بقایای صلاحیت ها و جوایز سکولار و غیر زمینی است. پیگیری های لازم برای پرداخت تسهیلات در حال انجام است و بانک ها با کمک کمیسیون در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی همکاری می کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید