طرح 313 کمیته مددکاری به منظور افزایش سطح آگاهی مددجویان انجام شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب؛ آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در دیدار با مشاور رئیس کمیته مددکاری معنوی کشور گفت: استان مرکزی یکی از استان های فعال کشور است. و دانش آموزان این استان در تمام بلایای ناشی از سیل و زلزله و کرونا هستند و یاوران مؤمن همیشه در کنار مردم و آسیب دیدگان بوده اند.

دری نجف آبادی با اشاره به اینکه استان مرکزی 610 شاگرد روحانی شهید دارد، اظهار کرد: بیش از 600 برادر و خواهر در مبارزه با کرونا همکاری داشته اند.

امام جمعه اراک افزود: در حال حاضر بیش از 6000 برادر و خواهر در حال تحصیل هستند که نیاز به مراقبت و توجه ویژه دارد.

وی بابیان اینکه کمیته مددکاری نهادی خدمات رسان است، تصریح کرد: رسیدگی به امور مردم، مناطق حاشیه نشین و به ویژه نیازمندان از مهمترین اولویت هایی است که باید با جدیت دنبال شود.

حجت الاسلام والمسلمین حسن هرمز مشاور رئیس کمیته امداد گفت: دغدغه دانش آموزان برای کمک به نیازمندان گاهی فراتر از وظایف و بدون انگیزه مالی و به دلیل احساس وظیفه جهادی و روحی و معنوی است. انگیزه مذهبی

هرمز بیان کرد: طرح 313 با مشارکت کمیته امداد، اداره کل تبلیغات اسلامی و سمینارهای ارتقای سطح اعتقادات دینی و آگاهی مشمولان با حمایت کمیته امداد اجرا شد.

مجید مومنی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی گفت: وقتی صحبت از سیل، زلزله، ویروس کرونا و موارد مشابه می شود، دانش آموزان اولین کسانی هستند که در کنار گروه های جهادی قرار می گیرند.

مومنی خاطرنشان کرد: برگزاری جشنواره استانی متناسب با گفتمان خدمت و تبیین جهاد با همکاری سایر ادارات از برنامه های آتی کمیته پشتیبانی است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید